جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا با ورود یک سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و در برخی نقاط تگرگ خواهیم بود که بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد...
کد خبر: ۶۶۰۶۲
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا با ورود یک سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و در برخی نقاط تگرگ خواهیم بود که بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اواخر وقت چهارشنبه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جو به استان و تداوم فعالیت آن طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ضمن افزایش سرعت باد وقوع بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید گاهی رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی منطقه اثر این سامانه را خلیج فارس و سطح استان دانست و اضافه کرد: بر اثر فعالیت این سامانه بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید، مواج و متلاطم شدن دریا، احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از اواخر روز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه به تناوب شاهد وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان و بر روی دریا و افزایش ارتفاع موج خواهیم بود.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه در همه نقاط استان بارش باران گاهی رگبار باران، رعدوبرق و در برخی نقاط آب‌گرفتگی معابر عمومی راه شاهد خواهیم بود.

شکوهی‌پور افزود: روز جمعه غالباً در نیمه جنوبی و قسمت‌های شرقی استان، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و در برخی نقاط آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود به سبب وزش باد نسبتاً شدید و تلاطم دریا، از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری طی این مدت اجتناب شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: به سبب بارش‌های رگباری و همچنین احتمال بارش تگرگ، اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محصولات کشاورزی اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: در این مدت از صعود به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر