پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
به گزارش «فکرشهر»، در این کارگاه که بخشداران، دهیاران، روسای شوراهای روستاها و بخش ها و مسوولین مالی و فنی دهیاری های شهرستان های دشتستان، بوشهر، گناوه و دیلم حضور داشتند، اساتید و کارشناسان حاضر، درباره موضوعات مطرح شده، آموزش هایی ارایه کردند...
کد خبر: ۶۶۱۳۲
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: کاراگاه آموزشی با موضوع ضوابط فنی دهیاری ها و توسعه روستایی، کار آفرینی، اشتغال و اقتصاد پایدار روستایی و مدیریت پسماند روستایی از سوی دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر در برازجان برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این کارگاه که بخشداران، دهیاران، روسای شوراهای روستاها و بخش ها و مسوولین مالی و فنی دهیاری های شهرستان های دشتستان، بوشهر، گناوه و دیلم حضور داشتند، اساتید و کارشناسان حاضر، درباره موضوعات مطرح شده، آموزش هایی ارایه کردند.

به گزارش «فکرشهر»، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ترویج کار آفرینی، تولید و بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال زایی روستاها و آموزش فنی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به منظور اجرای نظام مند پروژهای عمرانی دهیاری ها، کاراگاه آموزشی با موضوع ضوابط فنی دهیاری ها و توسعه روستایی، کار آفرینی، اشتغال و اقتصاد پایدار روستایی و مدیریت پسماند روستایی را برگزار می کند که این کارگاه در برازجان با حضور نمایندگان حوزه معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مسوولین مربوطه 4 شهرستان دشتستان، بوشهر، گناوه و دیلم به میزبانی برازجان برگزار شد.

این کارگاه، سومین در نوع خود در استان بوشهر بوده که دوره اول برای 4 شهرستان جنوبی استان شامل دیر، کنگان، عسلویه و جم در کنگان، دوره دوم برای شهرستان های دشتی و تنگستان در خورموج و دوره سوم نیز که برای شهرستان های شمالی و مرکزی در برازجان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر