جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در جلسه شورای اداری دشتستان با حضور مدیرکل بازرسی استاندار عنوان شد:
فکرشهر – محمد محمدزاده فرد: سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: از ظرفیت ها و امکانات دولتی به هیچ وجه برای هیچکدام از کاندیداها نباید استفاده شود و ما باید به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان احترام گذاشته و آن را رعایت کنیم...
کد خبر: ۶۶۲۳۵
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵

فکرشهر – محمد محمدزاده فرد: سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: از ظرفیت ها و امکانات دولتی به هیچ وجه برای هیچکدام از کاندیداها نباید استفاده شود و ما باید به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان احترام گذاشته و آن را رعایت کنیم.

به گزارش فکرشهر، فتح اله نوروزی این حرف ها را در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان ظهر شنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور مسوولین شهرستان و مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر در برازجان برگزار شد، عنوان کرد.

نوروزی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره و اضافه کرد: باید با عملکردمان مردم را راضی به حضور و شرکت در انتخابات کرده و پای صندوق رای بیاوریم.

سرپرست فرمانداری دشتستان افزود: در سطح شهرستان ۴۹ نفر ثبت نامی برای انتخابات مجلس داشتیم که تاکنون سه نفر از آن ها انصراف داده اند و امسال انتخابات دشتستان را در ۱۷۲ شعبه اخذ رای برگزار خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری بزرگترین شهرستان استان بوشهر ادامه داد: نکته ای را به مدیران متذکر می شوم و امیدوارم که دیگر نیاز به تکرار نداشته باشد و آن این است که هر مدیر یا مدیرکلی می خواهد وارد یکی از بخش های دشتستان شود، باید با بخشداران هماهنگ کند.

نوروزی اضافه کرد: شاید بپذیرم که مدیرکلی وارد شهرستان شود و من اطلاع نداشته باشم، اما ورود بدون هماهنگی مدیری به بخش  را اصلا نمی پذیرم.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی زنجیره مقاومت را در منطقه ایجاد کرده بود که همین موضوع باعث ترس دشمن شد.

فتح اله نوروزی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد اقدامات خوبی بودیم که از آن‌ها می‌توان به حضور پرشور و گسترده مردم در تشییع جنازه شهید سلیمانی و همرزمانش، تصویب خروج نیروهای آمریکایی از عراق توسط پارلمان آن کشور، حمله بسیار خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه های آمریکا در منطقه، طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و تصویب گام پنجم برجام اشاره کرد.

وی افزود: قابل اعتماد بودن، قضاوت درست، ثبات و استواری در کلام و عمل، بکارگیری خلاقیت و پندگیری از اشتباهات گذشته، کوشا بودن در رفع مشکلات، با وجدان کار کردن، حس مسوولیت داشتن، انظباط داشتن در امور و استفاده از فرصت ها از جمله نکاتی است که مدیران باید داشته و رعایت کنند.

وی ادامه داد: همه مدیران باید در جلساتی که مورد نیاز است، حضور داشته باشند و همچنین مدیران باید با شوراهای شهر و روستا همراهی و همکاری داشته باشند و شوراها نیز به مدیران کمک کنند تا شاهد پیشرفت بیشتر شهرستان دشتستان باشیم.

سرپرست فرمانداری دشتستان افزود: از دیگر نکاتی که مدیران باید توجه داشته و پیگیری کنند، بحث سنددار شدن املاک دولتی است که باید در دستور قرار گرفته و مدیران از امروز در راستای سنددار شدن املاک حوزه استحفاظی خود و صدور سند تک برگ اقدامات لازم را انجام دهند.

نوروزی در پایان گفت: از همین جا باید از رسانه ها که در همه امور کنار ما هستند و برای پیشرفت شهرستان و شفاف سازی ما را همراهی می‌کنند، تشکر کنم.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: مردم از ما انتظار دارند خدمات را در کمترین زمان با بهترین کیفیت در اختیار آن ها قرار دهیم، همچنین انتظار دارند خدمات کیفی را با تمرین و احترام انجام دهیم.


عباس قلی پور ادامه داد: هر چه قدر که ما تلاش کنیم اما مردم از خدمات ما راضی نباشند این طور است که هیچ کاری نکرده ایم و این قابل لمس و احصا است.

وی افزود: ما نمی‌توانیم ترقی و پیشرفت را بدون رضایت مردم داشته باشیم و فلسفه وجود دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم است که این خود عبادت کم نظیری است.

قلی پور اضافه کرد: برای خدمت به مردم باید سلامت اداری داشت که خود دو وجه دارد، یکی نظام اداری و دیگری برخورد و مبارزه با فساد اداری است.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر افزود: سلامت اداری شامل درون داد، مدیریت و فرآیند است که خود این موارد هر کدام از بخش هایی تشکیل شده و باید رعایت شوند تا این امر صورت پذیرد.

قلی پور ادامه داد: کارمندان باید از اخلاق حرفه ای برخوردار باشند تا سلامت اداری آن‌ها افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: من اطلاع دارم که شورای اداری کارکنان خیلی کم گرفته می‌شود و باید این مهم بیشتر صورت بگیرد و این را باید بگویم که سلامت روانی ارباب رجوع بدون سلامت کارمند امکان پذیر نیست.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر ادامه داد: کارمند باید در اداره احساس خوبی داشته باشد و نگوید که چقدر کار کردم، باید بگوید چقدر کار مانده است.

قلی پور گفت: هر مدیر یا کارمندی باید پنج خصلت حرمت خود، حرمت دیگران، حرمت کار، حرمت اجتماع و حرمت خدا را داشته باشد و رعایت کند تا از سلامت اداری برخوردار شود.

رییس اداره بهزیستی دشتستان ضمن بیان این که حوزه فعالیت بهزیستی بسیار گسترده است و کار دو سه وزارتخانه را انجام می‌دهد، گفت: یکی از خدماتی که ارائه داده می شود اورژانس اجتماعی است که هدفش شناسایی افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب است.


حمید انصاری ادامه داد: این واحد تلاش می کند افرادی که در بحران قرار گرفته اند را از این بحران خارج کند که شامل مشکلات زنان بدسرپرست، بازپروری زنان و دختران، کودکان کار و... است.

وی افزود: شماره اورژانس اجتماعی ۱۲۳ است که همه می‌توانند در موقع برخورد با مواردی که عنوان شد با این خط تماس بگیرند و همکاران ما سریعا مراجعه کرده و خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، در این نشست رییس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه شهرستان، رییس شورای اسلامی شهرستان و دبیر کمیته برگزاری دهه فجر نیز سخنانی بیان داشتند، همچنین لیلا لطیف نیا به عنوان مدیر جدید بیمه سلامت شهرستان دشتستان به سایر مدیران معرفی شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر