جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
توسط رییس شورای اسلامی شهرستان مطرح شد:
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان در شورای اداری این شهرستان، مطالبات مهم مردم را عنوان کرد و رسیدگی و توجه فرماندار به این امور را خواستار شد...
کد خبر: ۶۶۳۱۶
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان در شورای اداری این شهرستان، مطالبات مهم مردم را عنوان کرد و رسیدگی و توجه فرماندار به این امور را خواستار شد.

به گزارش «فکرشهر»، کرامت اله کشاورز در این نشست با قدردانی از حسن نیتی که فرماندار ـ فتح اله نوروزی ـ به شورای شهرستان دشتستان دارد، به عنوان نسخیتن دغدغه و برای چندمین بار، مشکلات بهداشت و درمان شهرستان را یاد آور و رفع مسائل و مشکلات این حوزه را خواستار شد.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: ایجاد سازو کارمناسب به منظور برطرف کردن مشکلات آب شرب با ایجاد و توسعه منابع آب پایدار از دیگر مشکلات و درخواست های مردم شهرستان دشتستان است.

کشاورز، از مسوولین و رئوسای ادارات مختلف خواست به منظور همکاری، همراهی، تکریم و حفظ جایگاه شوراهای اسلامی به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

توجه و عنایت پیمانکاران آبفا در تکمیل و پرکردن کانال های حفاری شده به خصوص در شهرهای شبانکاره و دالکی، درخواست اختصاص کتابخانه عمومی به شهر بوشکان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، توجه و رسیدگی به تنها زمین فوتبال شهر بوشکان که همچنان فاقد چمن است، رسیدگی و ساماندهی به ورودی های اکثر شهرها به خصوص شهرهای تنگ ارم و برازجان، درخواست ایجاد طرح های آبخیزداری و سد در بعضی نقاط شهرستان از جمله بوشکان، تعیین تکلیف چگونگی اختصاص زمین به منظور ساختن ساختمان ادارات مختلف در شهرها، مساعدت مالی به شهرداری ها و همچنین شورای اسلامی شهرستان، هماهنگی با پیمانکاران پروژه های مختلف به منظور اشتغال، به کارگیری و استفاده از توان جوانان بومی به خصوص در تاسیسات نفت نرگسی و سد دالکی و پیگیری و توجه بیشتر به امر صادرات محصولات کشاورزی، از جمله مهم ترین درخواست های دیگر رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان از سرپرست فرمانداری و در شورای اداری بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر