سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۴۴
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر در شهرستان کنگان افتتاح یا اجرای آن آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، امروز با حضور استاندار بوشهر در کنگان ۱۰ طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲ طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان آغاز شد.

این طرح‌ها شامل سه طرح عمران شهری مشتمل بر پارک محله‌ای آتش‌نشانی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، پارک محله‌ای شهید بهشتی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و آسفالت معابر کنگان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان است که این طرح‌ها با حضور استاندار افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی فاز دوم بلوار امام حسین (ع) با اعتبار ۷ میلیارد تومان و پارک غدیر با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز شد.

۲۴ واحد مسکونی بنیاد مسکن با اعتبار ۳ میلیارد تومان در شهر بنک و ۱۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد کنگان با اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی بود.

با حضور استاندار بوشهر، یک واحد گلخانه داربستی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جاده بین مزارع با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان و سد بند سنگی کنگان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین امروز مدرسه ۴ کلاسه قلعه میان با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

در بخش صنعت و معدن هم عملیات اجرایی فاز دو شرکت نان برکت با اعتبار ۲،۵ میلیارد تومان آغاز شد.

فرماندار کنگان گفت: در دهه فجر امسال در مجموع ۲۷ طرح با اعتبار ۲۳۴ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر