شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۷۷
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با اتفاقاتی که در تیم رخ داده استعفای من هم از این تیم بعید نیست.

به گزارش فکرشهر، هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بیانیه بازیکنان و مربیان پارس مبنی بر عدم حضور در بازی با سایپا به خاطر مشکلات مالی گفت: همه چیز در بیانیه واضح است. بازیکنان نظرشان را گفته اند و امروز هم تمرین نکردند. باشگاه ما نه مدیرعامل دارد و نه سرپرست. حتی جواب تلفن ما را نمی دهند.

وی ادامه داد: شرایط تا الان طوری است که قطعا در بازی با سایپا حضور نخواهیم یافت. بعید هم می دانم وضعیت تغییر کند. کار این بازیکنان فوتبال است و باید امورات خود را بگذرانند. آنها وعده های زیادی شنیده اند که عملی نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تصریح کرد: در باشگاه ما همه استعفا کرده اند. مدیرعامل کنار رفته است. هیات مدیره نداریم. سرپرست استعفا داده. احتمالا به زودی سرمربی هم نخواهند داشت.

افاضلی در پاسخ به این سئوال که با تداوم این وضعیت از سمتش استعفا می کند؟ گفت: تا الان که نه ولی چنین چیزی بعید و دور از ذهن نیست.

سرمربی تیم فوتبال پارس در پایان اظهار کرد: فکر می کنید در این وضعیت می توانم برای بازیکنانم بحث فنی داشته باشم؟ اگر فنی صحبت کنم بازیکنان به من نمی خندند؟ من مربی هستم نه مدیرعامل. وقتی به تیم پارس آمدم خیلی از مسائل خارج از زمین را بر عهده گرفتم ولی هر چیزی اندازه ای دارد و اگر از حد بگذرد، لوث می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر