چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۸۸
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: شهرستان دیر با جذب ۷۱۴ حامی در یک ماه توانست مقام اول را در بین شهرستان‌های این استان به دست آورد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان دیر افزود: استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ در تامین مسکن مددجویان به خوکفایی خواهد رسید.

وی گفت: در دهه فجر امسال ۵۰۰ واحد مسکونی احداث شده به مددجویان فاقد مسکن واگذار شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود:با تفاهم‌نامه‌ای که دراین استان منعقد شده در سال آینده یکهزار واحد مسکونی احداث خواهد شد که ۶۷ واحد مسکونی سهم شهرستان دیر است.

وی گفت: در زمان حاضر ۲۷ مددجو در این شهرستان فاقد مسکن هستند که مسئولان در تامین زمین مورد نیاز همکاری کنند تا مسکن این خانواده‌ها هر چه زودتر احداث شود.

فرماندار دیر گفت: کمیته امداد امام در بخش خدمات دهی به مددجویان اقدامات ارزشمندی داشته‌است.

کریم علی حسنی افزود: برای حمایت از مددجویان ۵۰ درصد هزینه سبد غذایی شب عید آنان توسط دهیاران این شهرستان انجام خواهد گرفت.

وی گفت: پیگیری ۲۵ قطعه زمین هم برای ساخت و تامین مسکن مددجویان فاقد مسکن در دستور کار قرار خواهیم داد تا بتوانیم جشن خودکفایی مسکن مددجویان را در این شهرستان بگیریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر گفت: در زمان حاضر ۲۰ مددجو در شهرهای بردستان، دوراهک و دیر فاقد زمین هستند.

سید علی حسینی افزود: اعتبار ساخت واحدها فراهم شده اما به دلیل نبود زمین عملیات اجرایی آنها متوقف است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ واحد مددجویی احداث که تاکنون ۹ واحد به خانواده‌ها واگذار و مابقی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد دیر بیان کرد: امسال کمیته امداد دیر در بخش جمع‌آوری صدقات رشد ۵۲ درصدی، جذب حامی رشد ۹۷ درصدی و در بخش تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ رشد ۱۷۶ درصدی داشته‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر