جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۲۰۸
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح دربرخورد با سوداگران مرگ برخورد جدی کنند و تا می توانند دست به تیر نشوند و قاچاقچیان را دستگیر کرده تا به اذیت بیفتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: درمورد کالای همراه ملوان و ترخیص آن توسط گمرک اینکه کالایی قاچاق است یا نیست نباید در برخوردها دچار تعارض شویم زیرا تعارض به نفع مملکت نیست و برخوردها باید اصولی تر و کلان باشد و با نشست مشترک درشهرستان و استان راحت حل شود.

وی اظهارداشت: وفاداری مردم به نظام اسلامی و همکاری و همیاری آنان با مسئولان بالاترین امتیاز است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآورشد: کارقضا بسیار سخت و قاضی برای صدور رای باید قوانین را خوب مورد مطالعه قرار دهد و آرا صادره در محاکم قضایی باید محکم و رای با دقت نوشته شود.

وی در رابطه با اطاله دادرسی در محاکم قضایی گفت: اطاله دادرسی واقعیت دارد و کار کارشناسی هم زمان بر است و قاضی باید بصورت کارشناسی پرونده ها را مدیریت کند تا زمان بر نشود.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: رمز پیروزی در مقابل تهدیدات دشمن در گرو اتحاد و همدلی و همگرایی بین همه دستگاهها و جناح های مختلف در کشور است.

وی گفت: اکنون دشمن قداری داریم که در کمین است و علیه ما قضاوت می کند که دشمن مشترک خود را ایران اسلامی می داند و نباید در مقابل این دشمن یک ذره کوتاه بیاییم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: مشکل اصلی مردم شهرستان دیر، پرونده اراضی است که باید بصورت زیربنایی مشکلات آنان برطرف شود و طرح کاداستر می تواند این مشکل را مرتفع کند.

وی گفت: ملاک اول و آخر در پرونده اراضی مردم ، سند اولیه است که درست و حسابی صادر شده است و اداره ثبت و اسناد املاک باید به اسناد اراضی خوب توجه کند.

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند گفت: همه در رای دادن و انتخاب فرد صالح مسئول هستیم و مردم را به درستی راهنمایی کنیم و مجریان و ناظران باید دقت لازم داشته باشند و کاری نکنیم که قیامت گرفتار شویم.

امام جمعه دیر گفت: مردم از بلاتکلیفی اراضی خود با مسکن و شهرسازی گلایه دارند و برای اطاله دادرسی فکر اساسی شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اقدامات اخیر رئیس قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی و افراد ناصالح مایه امیدواری مردم شده است و باید در این راستا گام های اساسی تر برداشته شود.

وی گزینش افراد صالح و مومن در قوه قضاییه و نظارت مستمر،اتقان احکام و جلوگیری از احکام آبکی را مورد تاکید قرارداد .

شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر