پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۵۲
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در رژیم شاهنشاهی، استان بوشهر در همه ابعاد در محرومیت بود، گفت: اکنون استان بوشهر از امکانات و زیرساخت‌های مهمی برخوردار شده که همواره در حال توسعه است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر با تبریک ایام الله دهه و گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از همه امکانات و ابزارها دنبال تحقق  اهداف خود هستند که همواره شکست دشمنان از جمله آمریکا شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جایگاه تاریخی انقلاب اسلامی را در جهان و ایران را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد:  اسلام در منطقه خاورمیانه فراز و نشیب‌هایی در ادوار مختلف تاریخی داشته که با پیروزی انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه رخ داد.

امام جمعه بوشهر خاورمیانه را کانون تحولات عظیم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جهان دانست و خاطر نشان کرد: فرهنگ دینی اسلام بیشتر در این منطقه قرار دارد که انقلاب اسلامی حرکت مهمی در عرصه مقابله با  فرهنگ غربی، استکبار و استعمار ایجاد کرده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری اقتدار ایران را نسبت به رژیم گذشته را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در رژیم گذشته تمام تدابیر و برنامه‌های ایران باید با هماهنگی آمریکا و انگلیس انجام می‌شد ولی اکنون ایران، مستقل، قدرتمند، توانمند، با عزت، آزاد و بر اساس آموزه‌های دینی حرکت می‌کند.

وی افزود: اقتدار ایران به‌گونه‌ای است که ترامپ وقتی سردار بزرگ اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی را به شهادت می‌رساند، نیروهای مسلح ایران پایگاه آنان را در عراق مورد هدف قرار می‌دهد و این نشان از عزت، قدرت و توانمندی ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی ایران استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه و پیشرفته داشته است گفت: زیرساخت‌ها در همه ابعاد در استان توسعه یافته و اکنون عسلویه قطب انرژی خاورمیانه و بوشهر مرکز انرژی اتمی ایران است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در رژیم شاهنشاهی، استان بوشهر در همه ابعاد در محرومیت بود افزود: استان بوشهر از تمام زیرساخت‌های آب، برق، گاز، راه، آموزش، دانشگاه و دیگر بخش‌ها بی‌بهره بود که به برکت انقلاب اسلامی اکنون استان بوشهر از امکانات و زیرساخت‌های مهمی برخوردار است که همواره در حال توسعه است.

آیت‌الله صفایی بوشهری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را محبوب همه مردم دانست و خاطر نشان کرد: این نیرو توانمند، مستقل، با دانش، ولایت‌مدار و با تدبیر  حضور مهم و موثری در جامعه دارد و محبوب همه مردم و خدمات آنان مورد تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر