چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۳۵۴
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: مرحله دوم کمک‌های مردمی شهرستان بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به ارزش ۱۶ میلیارد ریال ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ امید بازدار در نشست فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در بوشهر با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: خدمت به مردم در صدر اهداف و برنامه‌های بسیج و سپاه قرار دارد و در این مسیر پاسداران و بسیجیان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردم و محرومیت‌زدایی از ماموریت‌های سپاه است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد نظامی حافظ اسلام و انقلاب، ارائه خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف را نیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در طول سالیان پس از انقلاب در عرصه‌های گوناگون افتخارات بزرگی را به‌دست آورده، بیان کرد: رفتن در بین مردم و محرومان و خدمت‌رسانی ویژه آنان در طول سال با تمام توان در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: انتظار مقام معظم رهبری از ما بسیجیان به‌عنوان کسانی که تفکر دینی، ولایی و انقلابی داریم این است که بسیج باید در عرصه‌های مورد نیاز جامعه ورود و در فعالیت‌های اجتماعی مقتدرانه به محرومان و مستضعفان رسیدگی کند.

وی تاکید کرد: اعتلای نظام اسلامی، سپاه و بسیج با استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج را تداوم خواهیم بخشید تا این جبهه را تقویت کنیم.

بازدار از  ارسال مرحله دوم کمک‌های مردمی شهرستان بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک‌رسانی ما به محض مطلع شدن از این حادثه انجام شد که از همه عوامل این کمک‌ها تشکر و قدردانی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه این کمک‌ها 16 میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: این کمک‌ها شامل 8 هزار پاکت آب‌میوه، 250 تخت پتو، لوازم‌التحریر شامل دفتر، مداد رنگی، خودکار، کیف مدرسه، 100 تخت موکت، پنکه، بخاری، برنج، فرش و خرما می‌شود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر در امر جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زده‌های سیستان و بلوچستان، افزود: امید است مردم نوع‌دوست بوشهر در این امر الهی و در مرحله سوم کمک‌رسانی لوازم اساسی مردم سیل‌زده را توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر