پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بخشدار سعدآباد در گفت و گو با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: بخشدار سعدآباد می گوید میزان پروژه هایی که در دهه فجر در این بخش به مرحله افتتاح یا بهره برداری رسیده، بیش از افتتاح پروژه های برخی شهرستان ها بوده است...
کد خبر: ۶۷۳۸۷
سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: بخشدار سعدآباد می گوید میزان پروژه هایی که در دهه فجر در این بخش به مرحله افتتاح یا بهره برداری رسیده، بیش از افتتاح پروژه های برخی شهرستان ها بوده است.

محمدمهدی مشایخی، امروز و در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه به «فکرشهر» گفت: از بدو حضورم از ابتدای امسال در بخش سعدآباد تلاش کردم پروژه های ناتمام را به مرحله اتمام رسانده و پروژه های جدیدی را آغاز کنم و در همین راستا، در دهه فجر امسال، 32 پروژه به افتتاح رسید.

بخشدار سعدآباد ادامه داد: با وجود همه مشکلات و کمبودهای مالی و اعتباری، 32 پروژه با اعتبار 31 میلیارد تومان در بخش سعدآباد به افتتاح و بهره برداری رسید و تا پایان امسال ـ 1398 ـ نیز، چندین پروژه دیگر با اعتبار 8/5 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: این میزان افتتاح پروژه در بخش سعدآباد بیش از افتتاح پروژه در برخی از شهرستان های استان بوشهر است.

بخشدار سعدآباد افزود: میزان هزینه کرد این پروژه ها در سرفصل های آب و آبخیزداری 16/4 میلیارد تومان، عمران شهری و روستایی 6/5 میلیارد تومان، برق 2/3 میلیارد تومان، اقتصادی 800 میلیون تومان، مسکن مددجویان تحت پوشش 900 میلیون تومان و سایر فصل های بودجه ای است.

گزارش تصویری افتتاح پروژه های بخش سعدآباد اینجا
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر