جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۴۳۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: متخلفی که خود را سلطان کوه عنوان می نمود و بر روی صخره های در کوه عنوان سلطان کوه را نوشته بود توسط مأمورین یگان حفاظت استان بوشهر در منطقه شکار ممنوع کوه مند دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی محیط زیست،  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر بیان کرد: در پی گشت و کنترل فعال محیط بانان در منطقه شکارممنوع کوه مند و همچنین اطلاعات واصله مبنی بر حضور تعدادی شکارچی در منطقه در فصول ممنوعه، مأمورین یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه محیط بانی شهید بیرامی کوه مند در مأموریتی مشترک و غافلگیرانه توانستند متخلفی را که خود را سلطان کوه به همه معرفی می نمود همراه با مقادیری گوشت دستگیر نمایند و پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی کنند.

احسان موسوی رییس یگان حفاظت محیط زیست استان نیز در تکمیل این خبر گفت: طبق اطلاعات واصله فرد متخلف دارای چندین سابقه تخلف زیست محیطی می باشد که در محاکم قضایی نیز محکوم شده است.

موسوی ادامه داد: همچنین طبق اطلاعات واصله، فرد متخلف دارای سلاح غیرمجاز بوده و سلاح خود را در کوه مخفی نموده که جستجو برای پیدا نمودن سلاح غیرمجاز و دیگر ادوات توسط محیط بانان در منطقه ادامه دارد.

در همین خصوص قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زادآوری حیات وحش از همه همشهریان و دوستداران طبیعت تقاضا می شود بدون هماهنگی وارد این گونه مناطق نشوند. همچنین طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی حفظ محیط زیست وظیفه ای است همگانی که برعهده عموم مردم گذاشته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر