جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۴۹۷
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: نمایشگاه گروهی عکس «۳۰ نگاه از ۲۰ عکاس» با همکاری انجمن عکاسان گناوه و مؤسسه فرهنگی هنری افق نگاه مختص در تالار بهزاد این شهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، مهدی کمالی مسئول انجمن عکاسان گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه گروهی عکس «۳۰ نگاه از ۲۰ عکاس» با همکاری انجمن عکاسان گناوه و مؤسسه فرهنگی هنری افق نگاه مختص برگزار شده است که در آن ۳۰ اثر از ۲۰ عکاس شهرستان گناوه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کمالی بیان کرد: امیر سرداری، پگاه پور اسمعیل، حسین عرب عرب زاده، راحیل شرونی، زهره سراجی، زینب صادقی، سجاد مهنایی، سحر ویسه، سمیه توصیفیان، سید جواد صدری، سید نواب موسوی، صادق فولاد چنگ، علیرضا شهابی، علیرضا کرم زاده، فرزانه حسن پور، مجید دشتی زاده، مجید مظفری، مهدی کمالی، یحیی غلامزاده و یدالله گلزار عکاسانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: پس از فراخوان این نمایشگاه، حدود ۲۰۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه از سوی عکاسان شهرستان ارسال شد که پس از بررسی‌های انجام شده، ۳۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

وی تصریح کرد: تیم داوری آثار برای حضور در این نمایشگاه از ۷ نفر اعضای هیأت امنای انجمن عکاسان تشکیل شده بود.

رئیس انجمن عکاسان گناوه بیان کرد: عکس‌های این نمایشگاه در موضوعات مختلف از مستنداجتماعی، حیات وحش و سایر موضوعات مورد عکاسی عکاسان است که در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی گفت: علاوه بر حضور عکاسان باتحربه، سعی شده تا آثار خوب عکاسان جوان و تازه کار واستعدادهای جدید عکاسی نیز در نمایشگاه استفاده شود که برای برخی از آنها اولین حضور در نمایشگاه محسوب می‌شود.

رئیس انجمن عکاسان گناوه گفت: مؤسسه فرهنگی هنری نگاه مختص در برگزاری این نمایشگاه همکاری و تلاش بسیار خوبی داشتند تا هنرمندان گناوه بتوانند عکس‌های خود را به نمایش بگذارند.

کمالی یادآور شد: شهرستان گناوه در زمینه عکاسی دارای استعدادها و پتانسیل زیادی است و عکاسان این شهرستان در مسابقات داخلی و بین المللی دارای مقام‌های خوبی هستند.

وی گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه معرفی دید و نگاه عکاسان گناوه به مردم، معرفی آثار هنرمندان، نشان دادن پتانسیل بالای عکاسان شهرستان و آشنایی علاقمندان به عکاسی با این عکاسان است تا با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها مردم با هنر عکاسی و هنرمندان عکاس شهرستان بیشتر آشنا شوند و علاقمندان به این هنر ضمن آشنایی با سوابق عکاسان بنام گناوه در این زمینه راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنند.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در نگارخانه تالار بهزاد گناوه برپا است و بازدید از آن در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر ۱۷ تا ۲۲ برای عموم آزاد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر