پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۴۹۹
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۵

فکرشهر: امام‌جمعه بردخون گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بردخون، اظهار داشت: تلاش دشمن این است که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند اما ملت ایران با هر تفکر، گرایش، حزب و جناح با حضور پرشور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام به‌ ویژه آمریکای جنایتکار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کاندیداها شعارها و وعده‌های غیرعملی و توخالی ندهند افزود: برخی در فضای مجازی با آبروی مردم بازی می‌کنند که همگان باید هوشیار و آگاه باشند و نسبت به نظرات و حرف‌های خود دقت کنند که آنچه می‌گویند حقیقت داشته باشد.

خطیب جمعه بردخون با بیان اینکه مردم وظیفه خود را می‌دانند، تصریح کرد: انتظار است که کاندیداها با گفتار و نظرات خود مردم را نسبت به‌نظام و کشور تضعیف و ناامید نکنند و مردم را نسبت به آینده انقلاب و نظام خوش‌بین کنند و شعارها و وعده‌های غیرعملی و توخالی ندهند.

وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم برای انتخابات نماینده خود دقت کنند و بر اساس شایسته‌سالاری و نه حزب و جناح فرد اصلح را انتخاب کنند و فردی پاسخگو و پیگیر را برگزینند و دوم اسفند را به حماسه‌ای پرشور تبدیل کنند.

امام‌ جمعه بردخون با اشاره به‌ ضرورت همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، افزود: دولت و ملت بدون هم جایگاهی ندارند و دولت باید با مردم یکی باشد چون بدون همراهی مردم قادر به کاری نیست، اقتدار دولت به حمایت و همراهی مردم وابسته است و شکست دشمن به دلیل همراهی ملت با مردم است.

رکنی حسینی با بیان اینکه وحدت مردم برخاسته از وحدت سران کشور است، اضافه کرد: همه اقشار به‌ویژه مسوولان نزاع و درگیری را کنار بگذارند و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نیز باهم یکی باشند، زیرا وحدت کلمه، انسجام و پیروی از ولایت‌فقیه شعار همیشه شهیدان است.

وی با تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ابراز داشت: دشمنان فکر می‌کردند با تحریم‌ها و فشارها و تبلیغات مسموم و مستمر موجب حضور کمرنگ مردم باشد اما مردم با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر توطئه‌های آمریکا و دشمنان را محکوم کردند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند و این نتیجه خون شهیدان به‌ویژه سردار شهید سلیمانی است.

امام‌جمعه بردخون با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: زنان و مادران کشور ما درس ایثار و پایداری را از حضرت فاطمه زهرا (س) آموخته‌اند و پیروزی انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌های آنان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر