جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۳۲
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید ضمن توجه بیشتر به حوزه زنان از نیروهای زن توانمند در پست‌های مدیریتی بهره‌گیری شد طوریکه هم‌اکنون ۱۸ درصد مدیران این استان زن هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالله نادری روز شنبه در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر  افزود: از حضرت زهرا (س) می‌توانیم به عنوان یک مادر نمونه در تربیت فرزندان، همسر موفق برای امیرالمومنین (ع) و دختری از دامان حضرت رسول (ص) و حضرت خدیجه (س) یاد کنیم.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) منشا خیر و برکات برای جهان بود و وظایف او در مقام همسر یک مرد و مادر فرزندان، الگویی است که می‌تواند در هر دوره مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: شان، منزلت، فضیلت و آزادگی که دین مبین اسلام برای جایگاه اجتماعی زنان قایل شده‌است، در بسیاری از کشورهای دنیای امروز که ادعای برابری حقوق زن و مرد را دارند به معنای واقعی برای زنان قایل نیستند.

نادری بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای نسبت به نقش و جایگاه زن در اجتماع و حتی در بخش‌های اداری و اجتماعی جامعه داشته‌است.

سخنرانی ابراهیم شاکری پیرامون ارتباط زن و مرد، شعرخوانی و مولودی خوانی حمید زارعی با دف نوازی شکیبا زارعی، نقالی میترا صیادی، اجرای موسیقی با نوازندگی حسین حمیداوی و خوانندگی سجاد دشتی، اجرای مسابقه و سرود و تقدیر از خیرین از دیگر برنامه های این جشن بود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارز نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری  جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر