پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۴۷
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: رئیس هیأت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران از جایگزینی برندهای سام و جی‌پلاس با سامسونگ و ال‌جی خبر داد و تاکید کرد که خریداران قبلی در دریافت خدمات پس از فروش دچار مشکل نخواهند شد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا موسوی مجد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییر تابلوهای شرکت سامسونگ که اخیرا اتفاق افتاده است، اظهار کرد: با توجه به قطع همکاری شرکت سامسونگ و ال جی با ایران، سرمایه‌گذاران ایرانی شرکت‌های تولیدکننده داخلی که هرکدام پیش از ۳۰۰۰ اشتغال مستقیم و حدود ۳۰ هزار اشتغال غیر مستقیم دارند، تصمیم گرفتند بهترین جایگزین را روانه بازار کنند تا در تولید خلاء ایجاد نشود و شاهد ریزش نیروهای کار هم نباشیم.

وی افزود: مشکلاتی که در پی تحریم‌های آمریکا برای شرکت‌های طرف قرارداد برندهای کره‌ای به‌وجود آمد، باعث شد این شرکت‌ها خودشان را به روز کنند. همچنین این شرکتها تصمیم گرفتند با برند جدید وارد بازار شوند تا هم نیروهای خود را حفظ کنند و هم بازار را تامین کنند تا مشکلی در سبد کالایی مردم ایجاد نشود.

رئیس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران همچنین تاکید کرد: این شرکت‌ها موظف هستند طبق ضوابط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای هر کالایی که تاکنون فروختند خدمات پس از فروش انجام دهند.

موسوی مجد در ادامه خواستار اعتماد مردم به برندهای ایرانی شد و از جایگزینی برندهای سام و جی‌پلاس با سامسونگ و ال‌جی خبر داد.

وی افزود: شرکت‌های تولیدی همان شرکت‌های سابق هستند، بنابراین برای اینکه به برندهای خود آسیبی نزنند کالاهای باکیفیت عرضه خواهند کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران همچنین در پایان از مردم خواست که هنگام خرید، شناسه کالای محصول مورد نظر خود را برای سامانه ارسال کنند و بعد از دریافت پیامک و اطمینان از مجاز بودن کالا خرید کنند؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است به اشتباه کالای قاچاق بخرند و در دریافت خدمات پس از فروش دچار مشکل شوند.

به گزارش ایسنا، اردیبهشت ماه امسال مطالبی مبنی بر خروج برخی برندهای لوازم خانگی کره‌ای از ایران منتشر شد،‌ اما یک مقام مسئول در این شرکت‌ها آن را تکذیب کرد. البته چند روز بعد مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نیز اعلام کرد که خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی (در ایران) هم‌اکنون فعال است و این دو شرکت برای خروج از ایران برنامه‌ای ندارند. اما حالا گزارش‌ها حاکی از جمع‌آوری تابلوهای این دو شرکت از سطح شهر و فروشگاه‌ها است. البته سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی در این رابطه گفت که از حدود دو سال پیش این شرکت‌ها کالایی به بازار عرضه نمی‌کنند و فقط برای حفظ برند خود در ایران برای تبلیغات هزینه می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر