پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود دو سامانه بارشی از فردا تا پایان هفته آسمان استان در برخی ساعات ابری و بارانی می‌شود...
کد خبر: ۶۷۵۵۰
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود دو سامانه بارشی از فردا تا پایان هفته آسمان استان در برخی ساعات ابری و بارانی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا (یکشنبه) با نفوذ امواج ناپایدار کم دامنه و ضعیف تراز میانی جو، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط شمالی استان استان دور از انتظار نیست که این وضعیت طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز ادامه خواهد یافت.
 
وی افزود: همچنین از روز یک‌شنبه تا چهارشنبه به سبب وزش جریانات گرم جنوبی دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت که افزایش دما در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه محسوس‌تر خواهد بود.
 
کارشناس هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین از روز چهارشنبه موج دیگری از ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان آغاز می‌شود که در پی آن ضمن افزایش ابر، وزش باد جنوبی بر روی دریا افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.
 
وی با اشاره به وضعیت جوی استان تا فردا گفت: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
 
راستگو افزود: جهت باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۳۰ تا ۹۰ و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و دور از ساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر، از فردا در همه سواحل ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۳:۰۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۱ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر