جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۶۰۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: سامانه نت‌سنج پلاس با تعرفه اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ثابت و سیار در این استان راه ‎اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی سملیان روز دوشنبه در این ارتباط افزود: سامانه نت سنج پلاس در اجرای دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فراهم کردن زمینه نظارت مردمی راه‌اندازی و در این سامانه امکان ثبت شکایت از اپراتورها فراهم شده‌است و مشترکان هر اپراتور می‌توانند از میزان و نوع شکایاتی که از اپراتور آنها شده مطلع شوند و یک شکایت خاص در اپراتور مورد نظر خود را با اپراتورهای دیگر مقایسه کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این بالاترین میزان شکایت از هر اپراتور نیز در این سامانه درج می‌شود.

سملیان ادامه داد: برای توسعه اینترنت پرسرعت در استان بوشهر تلاش‌های زیادی شده تا بتوان در روستاها و شهرهای مختلف به مطالبات مردم پاسخ داد.

وی گفت: درواقع افزایش کیفیت اینترنت اپراتورهای موجود از حقوق مردم است که در این ارتباط طراحی سامانه‌ای برای نظارت آنها بر اپراتورها انجام شد.

سملیان از دیگر امکانات موجود در سامانه نت‌سنج را مشاهده تعرفه سرویس‌های مختلف اپراتورها اعلام کرد.

وی اظهار داشت: اشخاص در این سامانه می‌توانند تعرفه سرویس‌های مختلف اپراتور را بر اساس کارکرد هر کدام مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنند و در همه کارکردهای موجود در این سامانه، اپراتورها رتبه‌بندی می‌شوند همچنین کاربران می‌توانند کیفیت پوشش اپراتورهای مختلف را در تکنولوژی‌های تری جی و فور در منطقه‌ محل اقامت خود بررسی کنند.

سملیان گفت: تفاوتی بین مناطق روستایی و شهری در نت سنج پلاس وجود ندارد و همه مناطق در این سامانه با آدرس  (WWW.NETSANGPLUS.IR)  قابلیت مشاهده و ارزیابی مقایسه‌ای کیفیت شبکه، نحوه پشتیبانی، میزان شکایات دارند و به منظور قدردانی از کاربرانی که در فعالیت‌های این سامانه شرکت دارند روزانه به ۵۰ نفر به مدت یکسال اینترنت رایگان هدیه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر