پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۶۱۳
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: در آیینی از کارآفرینان برتر استان بوشهر در رشته‌های مختلف تولیدی، صنعتی و کشاورزی قدردانی شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان بوشهر با تاکید بر برطرف کردن موانع پیش روی کارآفرینان گفت: قشر کارآفرین تاثیرگذار در جامعه و اقتصاد کشور است و حمایت از آن‌ها باعث ایجاد اشتغال و افزایش تولید می‌شود.

سعید زرین فر با بیان اینکه رویکرد مسئولان استان بوشهر حمایت از کارآفرینان و فراهم کردن زمینه لازم برای فعالیت هرچه بهتر این گروه در جامعه است افزود: برای بهبود روند کار کارآفرینان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی همچنین بر معرفی و شناسایی این افراد به جامعه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به ظرفیت‌های استان بوشهر در زمینه اشتغال‌زایی و تولید اشاره و عنوان کرد: یکی از این ظرفیت‌ها در زمینه پرورش آبزیان است که طرح‌های مختلف پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر در حال اجراست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز با بیان اینکه امروز بحث کارآفرینی از موارد مهم و کلیدی جامعه است افزود: جامعه‌ای که به سمت کارآفرینی حرکت کند موفق خواهد بود و در عصر دانایی و دانش محور نگاه اقتصادی براساس دانش و نوآوری است.

حمیدرضا پناه افزود: کارآفرینی به معنی نگاه نوآور، خلاقیت و ابتکار است و جامعه‌ای موفق است که این نوع نگاه درآن فرهنگ سازی شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ کارآفرینی باید از دبستان آغاز شود و جوانان ما از کودکی با فرهنگ کار و کارآفرینی آشنایی شوند ادامه داد: راه‌حل مشکلات امروز جامعه و برطرف کردن مشکل بیکاری تنها با نگاه کارآفرینی محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ کارآفرینی و ترغیب و تشویق آنان برای حضور هرچه بهتر در عرصه کار و کارآفرینی، شناسایی کارآفرینان موفق و استفاده از تجربه آن‌ها و بیان این تجربه‌ها برای استفاده جوانان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره سیزدهم در گام نخست از میان شرکت کنندگان ۴۱ نفر مورد تایید قرار گرفتند و بعد از بررسی از سوی وزارتخانه ۱۶ کارآفرین برای داوری انتخاب شدند که از این میان هفت نفر تایید و در گام نهایی از میان آن‌ها نیز چهار نفر به عنوان کارآفرین برتر استان بوشهر در سال جاری انتخاب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر