جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۶۱۵
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان روز پنج‌شنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و تگرگ در این استان هشدار داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با نفوذ امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به جو استان و تداوم فعالیت آن طی روز پنج شنبه ناپایداری های جوی و دریایی افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در این مدت با افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد، تلاطم دریا افزایش می‌یابد و برای برخی نقاط استان وقوع رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: از چهارشنبه تا پنج‌شنبه با  وزش باد شدید ارتفاع موج تا حدود ۲.۵  متر افزایش خواهد یافت و در این مدت گرد و خاک و کاهش موقت دید افقی دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در این مدت به سبب وزش باد شدید و تلاطم شدید دریا باید از ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری طی این مدت اجتناب شود.

مساعدی عنوان کرد: همچنین باید از صعود به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری و به سبب بارش‌های رگباری و همچنین احتمال بارش تگرگ، اقدام پیشگیرانه جهت حفاظت از محصولات کشاورزی اندیشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر