جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۶۶۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: کارشناس هواشناسی گفت: سامانه دوم بارشی امروز صبح وارد کشور شد و امروز و فردا در اکثر مناطق برف و باران می بارد.

به گزارش فکرشهر، امیر سرکرده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز در نواحی غربی و شمال غربی کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و پس از آن اردبیل، کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و ساعات پایانی امروز در شمال استان‌های فارس و بوشهر شاهد برف و باران خواهیم بود.وی گفت: در نواحی مرکزی از جمله استان‌های همدان و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران هم به تدریج منتظر بارش هستیم.

سرکرده ادامه داد: برای سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران نیز از عصر امروز بارش خواهیم داشت که تا فردا این شرایط ادامه دارد و جمعه این سامانه به سمت شرق حرکت می‌کند و در استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به حجم انباشت برف در کوهستان‌ها و بارندگی احتمال روان شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و همدان وجود دارد.

سرکرده افزود: آسمان تهران هم امروز ابری است و در مناطق شمالی تهران عصر امروز بارش‌های پراکنده خواهیم داشت، اما عمده بارش‌ها در تهران فردا رخ می‌دهد و پیش بینی می‌کنیم دمای امروز تهران در گرم ترین زمان به ۱۲ درجه سانتی گراد برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر