جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۷۳۲
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتخابات جبهه مقاومت سیاسی مردم ایران در مقابل هجمه استکبار جهانی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه با حضور در شعبه سیار رای گیری در اداره بندر و دریانوردی استان بوشهر افزود: انتخابات نشان از توجه انقلاب اسلامی به مردم سالاری دینی دارد زیرا انقلابی مردمی اما در فضای آسمانی، الهی، دینی و اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نشان از زنده مانی انقلاب اسلامی، وفاداری، اعتماد مردم و معماری نو در عرصه‌های مختلفی است که انتخابات صورت می‌گیرد.

صفایی بوشهری با تاکید براینکه انتخابات تجدید بنا برای نظام است گفت: انتخابات از این لحاظ لازم است که باعث اقتدار دین و قدرت ملی می‌شود و هم از نظر قانونی لازم است چون قانون اساسی این اختیار را به مردم داده چون مردم سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

وی تاکید کرد: مردم پایه اساسی انقلاب هستند و باید در انتخابات که تکلیف سیاسی است شرکت کنند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: انتخابات موجب امید، نشاط اجتماعی مردم، اقتدار نظام، امیدآفرینی در جامعه می‌شود و برای دشمن یاس و ناامیدی ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت: دشمن وقتی شکوه و حماسی بودن مردم ایران در پای صندوق‌های رای را ببینند از مواضع تعرضی خود علیه جمهوری اسلامی به طورکامل عقب نشینی خواهد کرد.

صفایی بوشهری گفت: امیدواریم مردم از ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نشان دهند مردم بوشهر مانند همیشه درعرصه‌های مختلف پیشگام هستند.

وی ادامه داد: انتظار است در این جمعه آسمانی مردم با ایجاد شکوهی حماسی بتوانند برگ زرین دیگری بر تاریخ استان بوشهر ثبت و مثل همیشه پرشکوه در این صحنه حضور پیدا کنند.

استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۶۶ نامزد برای رسیدن به آنها در حال رقابت انتخاباتی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر