شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۷۳۳
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فضای انتخاباتی در این استان مطلوب گزارش شده و با گذشت بیش از چهار ساعت از آغاز کار رای گیری کوچک‏ترین اختلالی گزارش نشده‌است.

به گزارش فکرشهر، خسرو دهقانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه شعبه‏‌ها در حال اخذ رای از شهروندان هستند که امیدواریم تا پایان ساعت رای گیری شاهد رقم خوردن انتخاباتی باشکوه در استان بوشهر باشیم.

وی بیان کرد: در همه شعبه‌‏های اخذ رای و محیط بیرونی آنها نیروی انتظامی و ارگان‎های ناظر حضور دارند و فضا را رصد می‎کنند.

دهقانی ادامه داد: بازرسان انتخابات و بازرسان ویژه در همه ۷۲۰ شعبه سیار و ثابت اخذ رای حضور دارند و امیدواریم با تدابیر پیش بینی شده در این دوره شاهد مشکل خاصی نباشیم.

وی در ارتباط با پایان ساعت رای گیری اظهار داشت: با توجه به گزارش‌‏ها از شعبه‏‌های اخذ رای امکان تمدید انتخابات وجود دارد.

دهقانی تاکید کرد: مساله اثر انگشت در این انتخابات بنابر ملاحظه‏‌های بهداشتی الزامی ندارد و شهروندان بدون هیچ دغدغه‎ای می‌‏توانند پای صندوق‏‌های رای حاضر شوند.

وی یادآور شد: در سایت وزارت کشور یک نرم افزار بارگذاری شده که شهروندان می‏‌توانند با گوشی تلفن همراه آن را دانلود و در آن نرم افزار همه شعبه‏‌های رای گیری مجاور خود را شناسایی کنند تا راحت‎تر به شعبه‏‌های اخذ رای دسترسی پیدا کنند.

استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که هم اکنون ۶۶ نامزد برای دستیابی به آنها در حال رقابت انتخاباتی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر