چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر: نتیجه نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دیر، کنگان، عسلویه و جم و حوزه انتخابیه دشتس و تنگستان اعلام شد که بر اساس آن، موسی احمدی از حوزه جنوب استان و غلامحسین کرمی از حوزه دشتی و تنگستان منتخب مردم اعلام شده اند...
کد خبر: ۶۷۷۶۲
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: نتیجه نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دیر، کنگان، عسلویه و جم و حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان اعلام شد که بر اساس آن، موسی احمدی از حوزه جنوب استان و غلامحسین کرمی از حوزه دشتی و تنگستان منتخب مردم اعلام شده اند.

به گزارش «فکرشهر»، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات، آمار نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد که بر اساس آن در حوزه جنوب استان بوشهر ـ دیر، کنگان، عسلویه و جم ـ شیخ موسی احمدی با 38998 رای به عنوان منتخب مردم انتخاب شد و سکینه الماسی ـ نماینده کنونی مردم در مجلس ـ با 21049 رای دوم شد؛ عسکر جلالیان هم 11878 رای کسب کرد.

اسامی و تعداد آرای تمامی کاندیداهای این حوزه به شرح ذیل است:

به گزارش «فکرشهر»، در حوزه انتخابیه دشتس و تنگستان نیز غلامحسین کرمی با 29057 رای به عنوان منتخب مردم برای یازدهمین دوره مجلس انتخاب شد و علی زینبی با 19972 رای نفر دوم و عبدالصمد دولاح با 10040 رای، نفر سوم شد.

اسامی و تعداد آرای تمامی کاندیداهای حوزه دشتی و تنگستان به شرح ذیل است:

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر