جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۷۷۹
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: ۴۷درصد واجدان شرایط رای این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت کردند که از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود:مردم این استان با حضور پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند. 

وی با قدرانی از مشارکت بوشهریها در این عرصه سرنوشت ساز  یادآورشد: در بخشی از حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نمایندگان منتخب مردم شناسایی شده و در بخشی دیگر هنوز باقی مانده که ستاد انتخابات استان در تلاش است در ساعت‌های پیش رو اقدام به اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم کند.

مردم استان بوشهر از بین ۶۶ نامزد درعرصه رقابت درچهار حوزه انتخابیه چهار نفر را با آرای خود راهی خانه ملت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کردند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رای که از این شمار ۳۷  هزار و ۶۵۹ نفر رای اولی هستند.

۷۲۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین شده‌ بود  که ۵۰۱  شعبه معادل ۷۰ درصد ثابت و ۲۱۹ شعبه معادل ۳۰ درصد سیار است.

استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر