جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۰۸
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه حل مشکلات امروز کشور، استان بوشهر و شهرستان دشتستان تنها در دست جوانان این سرزمین است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی شامگاه شنبه در جمع بخشی از مردم دشتستان افزود: امروز نوبت این است که به جوانان اعتماد کرد و امور را به آنان سپرد.

وی تاکید کرد: براساس بیانیه گام دولت انقلاب باید امور مملکت را به جوانان به خصوص جوانان انقلابی سپرد.

منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هم آمده‌ایم اگر لیاقت داشته باشیم با همراهی شما مردم زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم کنیم.

وی افزود: حضور حماسی مردم دشتستان برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و خلق حماسه سیاسی اصل پیروزی در این رقابت زیبا بود که به خوبی بین نامزدها رقم خورد. 

رضایی اظهارداشت: کسب حداکثر آرا پیروزی من نیست بلکه بنده یک نفر در این خیل عظیمی که همه ما با هم از روز اول کار کردیم تا ثمره کارمان را در روز دوم اسفند دیدیم.

منتخب مردم دشتستان در مجلس یازدهم گفت: نتیجه این انتخابات پیروزی انقلابیون ولایی و ارزشی این شهرستان بود.

وی خطاب به هواداران خود افزود: کار ما به همین جا ختم نشده ، بنا نیست که از همین الان خداحافظی کنیم و بریم برای چهارسال دیگر بلکه باید این تفکر که تفکر اسلام ناب محمدی  و انقلابی است فعال تر از قبل حرکت خودش را آغاز کند و در گام دوم در سال ۱۴۰۰ این تفکر و منادیان این تفکر وارد دولت خواهند شد. 

رضایی تصریح کرد: تحقق این مهم مقدمه ای خواهد شد تا این کشور را بسازیم ،  پرچم عدالت برافراشته  شود و ایران و استان را به فضل الهی به منطقه پیشرفته تبدیل خواهد شد.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی و نیروهایی انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی خوب و قانونمند در این حوزه انتخابیه گفت: از همه رقبا که دنبال خدمت به مردم و آبادانی دشتستان بودند و زمینه این حضور حداکثری و حماسی را فراهم کردند قدردانی می کنم.

منتخب مردم دشتستان یادآورشد: رقبا در ادامه این مسیر نیز کمک کنند تا با خرد جمعی بهترین کارها را برای آبادانی ، توسعه و پیشرفت شهرستان انجام دهیم. 

وی گفت: امروز فصل رقابت پایان پذیرفته است لذا همه باید دست به دست هم داده و آغازگر طرحی نو برای دشتستان باشیم .

"ابراهیم رضایی" با کسب حد نصاب آرای رای دهندگان حوزه انتخابیه دشتستان به عنوان منتخب مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

فتح‌الله نوروزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در حوزه انتخابیه دشتستان ۸۹هزار و ۹۴۱ رای به صندوق‌ها ریخته شد که ابراهیم رضایی با کسب ۳۶ هزار و ۵۸۱ رای از مجموع این آرا به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر