شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۵۵
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عاملان انتشار شایعات مرتبط با کرونا ویروس در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا استان بوشهر حین رصد فضای مجازی مشاهده کردند چند کاربر در شبکه‌های اجتماعی مطالب گسترده‌ای مبنی بر قرنطینه شدن یکی از بیمارستان‌های مرکز استان به علت بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا و همچنین بستری شدن چند بیمار مشابه دیگر در یکی از بنادر شمال استان منتشر کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر مبنی بر خلاف واقع و دروغ بودن این مطالب و ایجاد نگرانی برای شهروندان افزود: اقدام این افراد از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی بوده است که در همین راستا کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه انتشار چنین شایعاتی برابر قانون جرم تلقی شده و قابل پیگیری است از مردم استان بوشهر درخواست کرد برای اطلاع از درستی یا نادرستی اخبار به خبرگزاری های معتبر و روابط عمومی‌ها یا واحد رسمی پاسخگویی سازمان های مرتبط با این موضوع مراجعه و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر