شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۸۷۸
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا درکشور و درپی گزارش شهروندان از تخلف واحدهای صنفی کالای پزشکی و بهداشتی و داروخانه‌ها در زمینه عرضه نشدن و گرانفروشی ماسک، ژل ضدعفونی کننده و دستکش بلافاصله طرح ضربتی از این واحدها درستور کار قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، محمدحسین داریونی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بازرسان این اداره در بازرسی از داروخانه‌ها، واحدهای صنفی کالای پزشکی و بهداشتی در سطح شهرستان هیچگونه احتکاری مشاهده نکردند اما اقلامی نظیر  ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی کننده بشدت احساس می‌شود.

وی گفت: طبق مصوبه  وزارت بهداشت، بمنظور مدیریت مناسب‌تر و ارایه خدمات بهتر به مردم تمامی شرکت های پخش اقلام دارویی و بهداشتی، اقلام  ضروری را مستقیم به این وزارتخانه تحویل داده و سپس ازطریق شبکه منظم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و به شبکه بهداشت ودرمان برای تحویل به داروخانه‌ها و مصرف عموم انجام خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه از اهالی این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار از جمله در زمینه ماسک و ژل ضدعفونی کننده و دستکش ازطریق سامانه خبری ۱۲۴ اطلاع دهند.

درپی شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم شهرستان گناوه برای  تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشکل مواجه و این اقلام نایاب شده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر