شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۹۸۸
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: امام جمعه با اشاره به ظرفیت استان بوشهر و نقش آن در کشور گفت: حجم پیشرفت و عمران استان به اندازه درجه حیاتی بودن استان برای کشور نیست و باید نمایندگان و مسئولان کوشش کنند که این فاصله جبران شود.

به گزارش خبرگزاری فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله  غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با غلامحسین کرمی نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتی و تنگستان ضمن تبریک میلاد امام باقر(ع) و حلول ماه مبارک رجب و تبریک انتخاب وی به نمایندگی مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از مولفه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و عامل اقتدار در عرصه‌های مختلف به‌ویژه  در عرصه قانون‌گذاری و نظارت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر مجلس شورای اسلامی را نماد مردم‌سالاری دینی نظام دانست و افزود: مجلس قوی سبب قوی‌تر شدن نظام در دیگر عرصه‌ها می‌شود اما مجلس ضعیف، قطعاً نظام را دچار چالش‌های جدی می‌کند.

امام جمعه بوشهر تشکیل مجلس تراز نظام جمهوری اسلامی ایران را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: این انتخابات و نتایج آن نشان می‌دهد که مجلس یازدهم دارای ویژگی‌های تشکیل تراز  نظام اسلامی ایران است.

صفایی بوشهری شاخص‌های مجلس قوی و تراز نظام اسلامی ایران را برشمرد و گفت: باید مجلسی ولایتمدار، کارآمد، انقلابی، جهادی، دارای روحیه استکبارستیزی، مردمی و مردم‌دار و به‌دور از تجملات در یک فضای فوق‌العاده قوی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر برای نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار حساس بلکه حیاتی دارد اظهار داشت: متأسفانه با این عظمت، ظرفیت‌ها و درآمدزایی بوشهر برای کشور، حجم پیشرفت و عمران استان به اندازه درجه حیاتی بودن استان برای کشور نیست و جا دارد نمایندگان و مسئولان کوشش کنند که این فاصله جبران شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از مسائل نظام به دست مجلس شورای اسلامی است، افزود: مردم امیدوارند که با این انتخابات، مجلسی قوی تشکیل شود و مسائل و مشکلات را برطرف کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر