جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان می گوید در دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته، نیازمندی های این شهرستان را به ریز و با جزییات با وی در میان گذاشته است که این نیازها، مسایل زیر ساختی ورزشی در بخش ها، شهرها و روستاهای دشتستان تا پرداخت بدهی برق سالن ها را شامل می شده است...
کد خبر: ۶۷۹۹۷
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهرستان دشتستان می گوید در دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته، نیازمندی های این شهرستان را به ریز و با جزییات با وی در میان گذاشته است که این نیازها، مسایل زیر ساختی ورزشی در بخش ها، شهرها و روستاهای دشتستان تا پرداخت بدهی برق سالن ها را شامل می شده است.

بر اساس گزارش رسیده به «فکرشهر»، «کرامت اله کشاورز» در دیدار با «احمد بهروزیان فر» گفت: شهرستان دشتستان متشکل از 6 بخش، 9 شهر و روستاهای متعددی است و در همه امور، خصوصا بحث ورزش و جوانان دارای ظرفیت ها، قابلیت ها، توانایی ها و پتانسیل های فراوانی است که تاکنون و در طول سالیان متمادی و به دلیل کمبود اعتبارات و نبود امکانات مورد نیاز، مورد توجه کافی و بهره برداری مفید قرار نگرفته است. 

وی اظهارداشت: برابر کنکاش و بررسی صورت گرفته، اهم مطالبات و نیازمندی های بخش ورزش و جوانان شهرستان دشتستان برای دستیابی و نیل به توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه رشته های ورزشی را جمع آوری کرده ایم که در این جا 14 مورد از آن را بیان می کنم.

کشاورز ادامه داد: دو مورد از مهم ترین مطالبات مردم دشتستان، احداث سالن 3000 نفری چندمنظوره در شهر برازجان و احداث سالن سقف کوتاه ویژه رشته های ورزشی رزمی برای تمامی شهرهای شهرستان دشتستان است.

وی گفت: احداث جایگاه ویژه استادیوم ورزشی شهر شبانکاره، احداث سالن ورزشی رشته باستانی در شهرستان، اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه شهر آبپخش، تهیه 7 تخته تاتامی برای تمامی شهرها و تهیه یک تخته تشک کشتی برای شهر بوشکان از دیگر مهم ترین موارد مورد مطالبه شهروندان دشتستانی در حوزه ورزش شهرستان است.

رییس شورای اسلامی دشتستان در این دیدار، ترمیم و نوسازی سیستم خنک کننده سالن های ورزشی در سطح شهرستان، بهسازی و نوسازی روشنایی سالن های ورزشی، تعویض و نوسازی کف پوش سالن ورزشی شهر وحدتیه و اختصاص لوازم و ملزومات رشته های مختلف ورزشی به تیم ها و ورزشکاران سطح شهرستان را خواستار شد و خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: علاوه بر این ها، توجه بیشتر به وضعیت مبلمان اداری تعدادی از اداره های شهرستان از جمله بخش ارم، کمک به رفع و پرداخت بدهی برق سالن های ورزشی و کمک و مساعدت به ورزش های روستایی نیز از دیگر مطالبات دشتستانی ها در حوزه ورزش شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای دشتستانی ها به ویزه پتانسیل و علاقه جوانان این شهرستان به وررزش و موفقیت هایی که با وجود امکانات کم، ورزشکاران این شهرستان در سطح ملی و جهانی کسب کرده اند، نیاز است برطرف شدن این حداقل مطالبات ورزشی دشتستان که بیشتر در بحث کلیات و زیرساخت ها است، مورد عنایت جنابعالی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این باره گفت: ورزش دشتستان به خاطر وجود ظرفیت، پتانسیل و توانمندی های فراوان برای من بسیار مهم و از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل از بدو ورود به عنوان مدیر سعی بر ایجاد زیر ساخت های لازم برای پیشرفت ورزش در این شهرستان نموده ایم و این امر ان شاءاله ادامه خواهد داشت.

احمد بهروزیان فر ادامه داد: مطمئناً اولویت اول ما در سال آینده، بهسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی امکان ورزشی شهرستان دشتستان است و در بحث ورزش روستاها هم، این اداره کل آمادگی لازم را برای تجهیز خانه های ورزش روستایی دارد.

وی اضافه کرد: البته میزان پیشرفت و سرعت کار در ورزش روستاها، به مشارکت و همراهی مردم شریف و بزرگوار بستگی دارد که از جمله آن ها، در اختیار قرار دادن یک مکان مناسب توسط  دهیاران به منظور احیا و توسعه رشته های مختلف ورزشی است.

بهروزیان فر افزود: در خصوص زمین چمن آبپخش هم قرار بود که شورا و شهرداری شهر نسبت به تهیه آب مساعدت نمایند تا این اداره نسبت به این مهم اقدام نماید که امیداست این مهم نیز به سرانجام رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نیز که در این نشست، رییس شورای اسلامی شهرستان را همراهی می کرد، ضمن تشکر از زحمات و تعامل خوب و ارزشمند شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه ورزش گفت: تمام سعی و تلاش ما رفع کاستی ها و ترمیم و نوسازی امکان مختلف ورزشی در سطح شهرستان است که الحمدلله با نگاه و توجه ویژه مدیرکل محترم بسیار امیدواریم.

علی محمد کمارج افزود: البته در تعویض کفپوش سالن های ورزشی شهر وحدتیه  گزینه اول، تعویض کفپوش در سطح شهرستان است و در خصوص سالن های سقف کوتاه هم اولویت اول مرکز شهرستان، شهر برازجان است و دیگر شهرها، در اولویت بعدی قرار دارند که امیدوارم با تامین اعتبار و بوجه لازم، به تمامی نقاط مختلف شهرستان کمک و مساعدت های لازم صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر