جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۰۲۰
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال سه هزار هکتار گلخانه‌ در کشور ایجاد می شود که ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس کشاورز روز پنجشنبه در بازدید از دو طرح گلخانه کشاورزی در کاکی شهرستان دشتی افزود: امسال برای ایجاد  سه هزار هکتار گلخانه جدید اعتبار لازم تامین شده که یک تحول بسیار بزرگ برای ایجاد گلخانه  است.

وی اضافه کرد: توسعه گلخانه کشاورزی یکی از برنامه های راهبردی و مهم این وزارتخانه است و دولت نیز حمایت خوبی برای تامین اعتبار و رفع موانع ایجاد گلخانه داشته است.

کشاورز تاکید کرد: بوشهر در زمینه اجرای طرحهای گلخانه از استانهای  موفق و پیشتاز کشور است و در نشست های که با مسئولان استان برگزار خواهد شد تمام مشکلات و موانع موجود برای سرعت بخشی جهت توسعه گلخانه برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز گفت: در سه سال گذشته اقدام های زیادی  برای توسعه گلخانه در این استان صورت گرفته است.

محمد تقی منوچهری افزود: در زمان حاضر  ۳۹۵ هکتار گلخانه کشاورزی دراستان بوشهر راه اندازی شده که ۲۸۰ هکتار آن در سه سال گذشته ایجاد شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۹۳ هکتار گلخانه دراستان بوشهر ایجاد شده است که ۴۳ هکتار با  بیش از ۵۰ درصد مربوط به  شهرستان دشتی است.

منوچهری اضافه کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۴۸ هکتار گلخانه در دشتی راه اندازی شده و ۴۰ هکتار نیز در دست اجراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر