پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این اداره هیچ مسوولیتی در خصوص اعلام تعطیلی مدارس استان بوشهر در زمینه ویروس کرونا ندارد...
کد خبر: ۶۸۰۵۵
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این اداره هیچ مسوولیتی در خصوص اعلام تعطیلی مدارس استان بوشهر در زمینه ویروس کرونا ندارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مجید اجرایی صبح امروز ـ جمعه ـ با اشاره به انتشار تعطیلی مدارس در استان بوشهر در فضاهای مجازی اظهار داشت: هرگونه تصمیمی در زمینه اعلام تعطیلی مدارس به سبب پیشگیری و‌مبارزه با ویروس کرونا صرفا از طریق مراجع بهداشتی کشور و استان بوشهر اتخاذ و منتشر می‌‌شود.

وی با جعلی خواندن انتشار اعلام تعطیلی مدارس استان بوشهر در فضاهای مجازی افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس استان بوشهر تا 16 اسفند جعلی و کذب است.

اجرایی تصریح کرد: طبق مذاکره با مسئولان انتظامی و رئیس پلیس فتای استان بوشهر به منتشر کنندگان خبرهای جعلی تذکر لازم داده شده و آموزش وپرورش حق خود را در زمینه پیگیری حقوقی محفوظ می‌داند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر تاکیدکرد: در زمینه اعلام تعطیلی مراکز آموزشی از جمله مدارس در سطح استان بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گیری می‌کند و آموزش و پرورش نقشی در اعلام تعطیلی مدارس در زمینه ویروس و بیماری کرونا ندارد.

وی ادامه داد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌ها برای کسب اطلاع از تعطیلی مدارس به اطلاعیه‌های رسمی که در پرتال آموزش و پرورش استان بوشهر به نشانی https://medu.ir/fa?ocode=1000000357 منتشر می‌شود مراجعه کنند.

در همین حال مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهردر خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته آینده از 10 تا 16 اسفند برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به موافقت نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای حوزه علمیه‌، مدارس علمیه استان بوشهر تا پایان هفته آینده تعطیل اعلام می‌شود.

 حجت الاسلام رضا خدری تاکید کرد: لازم است مدیران مدارس علمیه استان بوشهر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا همه درس‌ها حتماً به صورت مجازی فعلأ از طریق کانال ایتا برگزار شود.

وی تعداد مدارس علمیه استان بوشهر را 8 مدرسه عنوان کرد و گفت: از این تعداد 6 مدرسه بلند مدت و 2 مدرسه کوتاه مدت به عنوان سفیران هدایت در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، دیر و کنگان مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر