سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۰۹۹
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ارزاق شب عید نیازمندان با استفاده از ظرفیت مردم خیّر و نیکوکار تأمین شود.

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی در نشست هم‌اندیشی ستاد خیر و نیکوکاری با تأکید بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اظهار داشت: یکی از وظایف مهم این نهاد ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و استفاده از دریای عظیم مردمی در راستای خدمات‌رسانی افزون‌تر به ولی‌نعمتان جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش برای تأمین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود در جشن نیکوکاری که در ماه پایانی سال برگزار می‌شود با استفاده از ظرفیت مردم خیّر و نیکوکار ارزاق شب عید نیازمندان تأمین شود.

لطفی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار" عید را به خانه‌های نیازمندان ببریم" افزود: برنامه‌های این جشن از روز ۱۴ اسفند هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که در آن از ظرفیت و همکاری مردم و خیران نیکوکار برای کمک به تأمین ارزاق شب عید نیازمندان استفاده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود در هفته احسان و نیکوکاری برای ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت بسته ارزاق شب عید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شود که برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت جدی خیران و مردم نیکوکار داریم.

لطفی نقش خیران را به عنوان سفیران نیکوکاری در ترویج فرهنگ انفاق و احسان مهم عنوان کرد و گفت: اقشار آسیب‌پذیر استان همواره نیازمند یاری‌رسانی خیرانی هستند که در این عرصه با گسترش و نهادینه شدن احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف مردم می‌توان شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی آن‌ها باشیم.

وی با قدردانی از مشارکت همه‌جانبه مردم و خیران هم استانی در جشن احسان و نیکوکاری سنوات قبل، خاطرنشان کرد: مردم و خیران نیک‌اندیش با توجه به تمهیدات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا، می‌توانند کمک‌های خود را به شکل الکترونیک در اختیار نیازمندان قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه با اشاره به سیستم آنی پرداخت کمک‌های مردمی خاطرنشان کرد: مردم و خیران نیکوکار می‌توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک‌های خود از طریق شماره‌گیری کد #۰۷۷*۱*۷۷۸۸* وجه موردنظر خود را پرداخت نمایند تا در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان خانواده‌های فقرا و نیازمندان کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر