جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جدید ترین مصوبات استانی ستاد مقابله با کرونا
فکرشهر: شیوع «کرونا ویروس» باز هم ساعت کاری اداره های استان بوشهر را تغییر داد و بازار برازجان را هم تعطیل کرد...
کد خبر: ۶۸۱۸۲
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: شیوع «کرونا ویروس» باز هم ساعت کاری اداره های استان بوشهر را تغییر داد و بازار برازجان را هم تعطیل کرد.

به گزارش «فکرشهر»، در حالی که تعداد مبتلایان به «کووید 19» در کشور از 1500 نفر گذشته و گفته می شود استان بوشهر هنوز پاک است، از نقاط مختلف استان خبر می رسد اقدامات پیشگیری از «کروناویروس» ادامه دارد؛ اعطیلی بازار گناوه تا 18 اسفند تمدید شده، بازار برازجان از فردا ـ سه شنبه، 13 اسفندماه ـ تا 18 اسفندماه تعطیل خواهد بود، مراکز عمومی و آموزشی و ورزشی همچنان تعطیل خواهند بود و ساعت کاری اداره های استان که روز شنبه ـ 10 اسفندماه ـ به 8 تا 13 کاهش یافته بود، هنوز کم تر شده و به 8 تا 12:30 کاهش یافته است.

این کاهش ساعت کاری، جدید رین مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا است.

به نوشته روابط عمومی استانداری، استاندار بوشهر در این جلسه، با قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی استان، بر گندزدایی شهرهای استان با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و با مسوولیت دفتر امور شهری استانداری تاکید کرده و از سازمان بنادر و دریانوردی استان خواسته با همکاری گمرک، نسبت به ضدعفونی کردن و گندزدایی در بنادر استان اقدام لازم را صورت دهند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: عملیات تب سنجی در گلوگاه‌ها و ورودی شهرهای استان ادامه یابد و هلال احمر با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اکیپ‌های تب سنجی را تقویت کند.

وی بر بازرسی و نظارت بر واحدهای تولید کننده مواد شوینده در استان تاکید کرد.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف اقلام بهداشتی مورد نیاز توسط اموال تملیکی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موضوع اصول بهداشتی در نانوایی‌ها را به صورت جدی پیگیری کند.ضدعفونی کردن محیط ادارات با دقت انجام شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسوولیت تحقق این امر در ادارات خود را دارند.

استاندار بوشهر گفت: با دستگاه‌های اجرایی که در زمینه مقابله با کرونا کم کاری می‌کنند برخورد می‌شود، کم کاری در این شرایط نه منطقی است و نه جامعه آن را می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر سفرهای ملوانان، جلوگیری از سفرهای غیرضروری و همکاری بانک‌ها در تنفس به پروژه‌های بوم گردی برای بازپرداخت اقساط با توجه به کاهش سفرها به این مناطق، مورد تاکید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر