جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۲۹۲۲ نفر افزایش یافته است. او گفت: تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به ۹۲ نفر افزایش یافت...
کد خبر: ۶۸۲۴۷
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۹

فکرشهر: کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۲۹۲۲ نفر افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جهان پور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص آخرین آمار ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ در کشور از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه اظهار کرد: در این بازه زمانی ۵۸۶ مورد فرد مبتلای جدید شناسایی شده است که از این تعداد ۱۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: تهران ۲۵۳ مورد، گیلان ۳۵ مورد، مازندران ۹ مورد، سمنان ۸ مورد، گلستان ۹ مورد، آذربایجان شرقی ۹ مورد، کردستان چهار مورد، کرمانشاه ۱۵ مورد، ایلام هفت مورد، لرستان پنج مورد، خوزستان ۲۷ مورد، فارس ۱۴ مورد، زنجان ۶ مورد، مرکزی هشت مورد، قزوین ۲۵ مورد، البرز ۱۹ مورد، قم ۱۰۱ مورد، چهارمحال و بختیاری یک مورد، سیستان و بلوچستان هشت مورد، کرمان ۱۴ مورد، خراسان رضوی ۸ مورد و خراسان شمالی نیز یک مورد مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

جهان پور با بیان اینکه مجموع مبتلایان دو هزار و ۹۲۲ مورد بوده است، افزود: تاکنون ۹۲ نفر جان باخته اند و ۵۵۲ مورد بهبود یافته داشته ایم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا پری برای پرواز ندارد، اضافه کرد: تنها راه انتقال این ویروس تماس با یکدیگر است که با مدیریت این امر می‌توان از ابتلاء به کووید ۱۹ جلوگیری کرد.

به گزارش فکرشهر، با اعالم رسمی وزارت بهداشت، در حال حاضر «بوشهر»، تنها استان کشور است که هنوز ابتلا به «کرونا» هم در آن گزارش نشده است؛ هر چند طبق گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی، این ویروس به بوشهر هم خواهد رسید و حتی با توجه به شیوع آن، شاید اکنون به استان رسیده باشد و هنوز در دوره کمون بوده یا تشخیص داده نشده باشد.

تصویر زیر، اینفوگرافیک آمار رسمی مبتلایان و فوتی های «کووید ۱۹» تا ساعت ۱۴ امروز ـ چهارشنبه، ۱۴ اسفندماه ـ را نشان می دهد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر