جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۵۲۴
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: بخشدار مرکزی دیلم استان بوشهر روز چهارشنبه در نشست شورای معاونان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرپرست فرمانداری دیلم در این نشست گفت: اولین و مهم‌ترین وظیفه بخشدار مرکزی شهرستان  ایجاد ارتباط مستمر با شوراهای اسلامی، دهیاران و جامعه هدف روستایی است که باید به این مهم  اهتمام و در روستاها حضور مستمر یابد.

احمد دشتی افزود:  آیین تودیع و معارفه رسمی بخشدار مرکزی این شهرستان به منظور پیشگیری ازشیوع بیماری کرونا و تاکید بر برگزار نشدن تجمع پس از عبور از این بحران و درجلسه شورای اداری انجام خواهد شد.

وی اظهارداشت: خدمت به مردم توفیق الهی است و ما به عنوان خادم و خدمتگزار مردم باید قدردان این موهبت باشیم و از این فرصت بدست آمده نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: اتخاذ تصمیم‌ها در چارچوب قانون و با محوریت و اولویت برطرف کردن و کاهش مسائل و مشکلات مردم در دستور کار بخشدار باشد.

وی افزود:  باتوجه به اینکه از سال گذشته این شهرستان بخشدار مرکزی نداشته  انتظار می رود ضمن تسریع در برنامه و مسائل و مشکلات روستاها فاصله بین شوراها، دهیاران و مجموعه دولت کاهش و با همدلی، هم اندیشی و همفکری همه صاحب نظران، دلسوزان  و اهالی روستا گام‌های اساسی درجهت توسعه و آبادانی برداریم.

دشتی  با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مردم و مسئولینی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم درحال مبارزه با شیوع بیماری کرونا  هستند گفت : همه بخش‌های مختلف نظام و دولت با حساسیت خاص درحال پیگیری و پیشگیری از این بیماری هستند اما گاهی  مشاهده می‌شود برخی از مردم و اقشار مختلف نسبت به این موضوع مهم هیچگونه احساس مسئولیتی نمی‌کنند.

در این جلسه حسن باباحسنی به عنوان بخشدار مرکزی دیلم معارفه و از تلاش و خدمات محمدباقر گله گیر که  مسئولیت بخشداری مرکزی را برعهده داشت تقدیر شد.

بیش از ۲۰ درصدجمعیت ۳۵ هزارنفری شهرستان دیلم در استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر