پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طبق اعلام وزارت بهداشت
فکرشهر:سخنگوی وزارت بهداشت نیز گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹۰۰۰ نفر افزایش یافت...
کد خبر: ۶۸۵۲۷
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: براساس اعلام رسمی نتایج آزمایش‌ها، از ظهر دیروز ۲۰ اسفند تا ظهر امروز مورد جدید مثبتی به آمار بیماران کرونا در استان بوشهر اضافه نشده است.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری در جمع خبرنگاران، بیان کرد: بر این اساس آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا ظهر چهارشنبه ۲۱ اسفند همان ۱۸ نفر است که دو نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از این شمار، ۵ نفر در بیمارستان بستری هستند و ۱۱ نفر ترخیص شده‌اند که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مقرر شده با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت‌های خوابگاهی استان قرنطینه خانگی بعد از بستری راه‌اندازی شود تا تماس بیماران ترخیص شده با جامعه کمتر شود.

وی بیان کرد: در رابطه با قرنطینه شهر‌ها و استان، در ورودی شهر‌ها  بازرسی‌هایی در نظرگرفته شده تا افراد مشکوک به سمت قرنطینه خانگی برده شوند و به مدت ۱۴ روز باید قرنطینه باشند که هزینه قرنطینه این افراد با خودشان خواهد بود و حتی خودرو آن‌ها نیز در این مدت توقیف می‌شود که توصیه می‌شود مردم تا اطلاع ثانوی به بوشهر سفر غیرضروری نداشته باشند.

آخرین آمار «کرونا» در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت نیز گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹۰۰۰ نفر افزایش یافت.

کیانوش جهانپور افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

تعداد موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان به شرح زیر است:

تهران: ۲۵۶
قم: ۵۳
گیلان: ۵
اصفهان: ۱۷۰
البرز: ۴۵
مازندران: ۳۲
مرکزی: ۳۱
قزوین: ۲۷
سمنان: ۶۳
گلستان: ۹
خراسان رضوی: ۳۴
فارس: ۱۹
لرستان: ۹
آذربایجان شرقی: ۲۹
خوزستان: ۱۷
یزد: ۲۳
زنجان: ۲۲
کردستان: ۶
اردبیل: ۱
کرمانشاه: ۸
کرمان: ۱۸
همدان: ۷
سیستان و بلوچستان: ۴
هرمزگان: ۱۰
خراسان جنوبی: ۱۵
خراسان شمالی: ۱۱
چهارمحال و بختیاری: ۱
ایلام: ۶
آذربایجان غربی: ۲۷
کهگیلویه و بویراحمد: ۰
بوشهر: ۰

آمار رسمی کرونا در ایران (۱۳۹۸/۱۲/۲۱)

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر