پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس شورای اسلامی شهر برازجان خبر داد:
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت با مصوبه شورا، هزینه های برنامه های «روز برازجان» به خرید پارچه برای تهیه ماسک اختصاص یافته است...
کد خبر: ۶۸۵۸۸
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت با مصوبه شورا، هزینه های برنامه های «روز برازجان» به خرید پارچه برای تهیه ماسک اختصاص یافته است.

به گزارش«فکرشهر»، محراب بنافی در تشریح اقدامات شورای اسلامی و شهرداری برازجان برای پیشگیری و مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: زمانی که نسبت به این بیماری مطلع شدیم، شورای اسلامی و شهرداری برازجان آمادگی خود را اعلام نمود. شهرداری از روز اول به طور منظم خیابان ها و بازار روز و کلیه مکان های پرتردد شهر را گندزدایی و ضدعفونی می کند و با مصوبه شورا، هزینه برگزاری مراسم های روز برازجان برای خرید پارچه برای تولید ماسک در اختیار گروه جهادی بنی هاشمی قرار داده شده است.

وی ادامه داد: این گروه جهادی با تلاش شبانه روزی و بی وقفه تاکنون 23000 ماسک تولید کرده و در اختیار بیمارستان، درمانگاه ها، هلال احمر، بنیاد شهید و دیگردستگاه های متقاضی و همچنین همشهریان قرار داده و مسیر تولید ماسک هنوز ادامه دارد و تاکنون حدودا مبلغ صد میلیون تومان برای ضدعفونی مسیرها و تهیه ماسک هزینه نموده ایم.

بنافی ادامه داد: دیروز نیز جلسه ای فوق العاده توسط شورا با حضور شهردار و معاون اداری مالی ایشان در ساختمان شورای شهر برگزار شد و مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای کمک به حوزه درمانی مصوب و مقرر شد در اختیار بیمارستان برازجان قرار گیرد تا برای سلامتی و پیشگیری از بیماری کرونا هزینه شود.

وی اضافه کرد: ان شااله در روزهای پیش رو به عنوان خادمین مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ان شااله از این روزهای سخت عبور کنیم.

رییس شورای اسلامی برازجان افزود: از مردم خواهش می کنیم مثل روزهای اخیر همکاری نمایند و در خانه بمانند تا ان شااله از این روزهای سخت عبور کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر