پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۶۰۳
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد تمامی مبادی ورودی و خروجی پایتخت در حال حاضر باز است و رفت و آمد در آنها به راحتی جریان دارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، «عادل مصدقی» امروز جمعه  افزود: تردد خودروها در تمامی مسیرهای استان تهران بدون محدودیت ترافیکی و به صورت عادی در جریان است‌.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همچون روزهای گذشته شاهد تردد روان و عادی در همه جاده های استان تهران هستیم.

معاون راهداری استان تهران در عین حال از کاهش بیش از ۵۰ درصدی تردد به پایتخت در روزهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

مصدقی گفت: بر اساس دوربین های تردد شمار اداره کل راهداری استان، حجم مسافران ورودی و خروجی به تهران نسبت به اسفندماه سال گذشته ۴۰ تا ۶۰ کاهش داشته است.

وی افزود: در مسیرهای خروجی تهران از جمله مسیرهای هراز و فیروزکوه با کاهش ۷۰ درصدی مسافران مواجه هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: این وضعیت نشان می دهد شهروندان تهرانی برای شکست ویروس کرونا ترجیح می دهند امسال به مسافرت نروند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر دیروز ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، تاکنون سه هزار و ۲۷۶ نفر بهبود یافته و ۴۲۹ تن جان باخته اند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز جمعه از کنترل مسافرین در مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌ها بر اساس مصوبه «ستاد ملی مقابله با کرونا» خبر داد و اعلام کرد در صورت مشاهده علایم اولیه از تردد مسافرین جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر