جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۶۱۴
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: فرماندار جم با بیان اینکه تمامی مراکز اقامتی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستان جم تا اطلاع ثانوی تعطیل است گفت: مسیرهای ورودی پارک‌ها، اماکن تفریحی و زیارتی مسدود، آب و روشنایی این اماکن نیز به طور کامل قطع می‌باشد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمد حسینی عصر امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: از همکاری اقشار مختلف مردم و اصناف با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تشکر می‌کنم و انتظار داریم این همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضمن تقدیر از همراهی ویژه بازاریان شهرستان، محدودیت‌های بازار تا پایان اسفندماه پابرجاست و به جز صنوف ضروری، سایر صنوف کماکان تعطیل خواهد بود.

حسینی افزود: از شهروندان تقاضا داریم تا پایان بحران کرونا، از تردد در سطح شهرها مگر در موارد ضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز اقامتی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستان جم تا اطلاع ثانوی تعطیل است گفت: مسیرهای ورودی پارک‌ها، اماکن تفریحی و زیارتی مسدود، آب و روشنایی این اماکن نیز به طور کامل قطع می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه تب سنجی در وردی شهرستان جم از سمت استان فارس همچنان فعال است تاکید کرد: از ورود میهمانان و مسافران از استان‌های آلوده و پرشیوع کرونا به شهر جم از تمامی مسیرها ممانعت می‌شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان جم با اشاره به اینکه میهمانان و مسافران سایر استان‌ها در مبادی ورودی و خروجی ( ورودی جم از سمت فیروزآباد و کمربندی شهرستان جم) کنترل و تست تب‌سنجی می‌شوند افزود: در صورت تشخیص موارد مشکوک، خودرو به پارکینگ منتقل و سرنشینان با هزینه شخصی به مدت 14 روز قرنطینه خواهند شد.

حسینی افزود: از ورود اتوبوس‌های مسافربری به شهرستان جم از سایر استان‌ها جلوگیری می‌شود.

فرماندار جم  تاکید کرد: به هیچ وجه امکان خدمات دهی و پذیرایی از میهمان و مسافران در شهرستان جم وجود ندارد و هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، شهرک‌ها و سایر مراکز اقامتی اجازه پذیرش و خدمات دهی به میهمانان و مسافران نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شهرستان جم با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی و همکاری با دستگاه‌های خدمات‌رسان، به پایان هر چه زودتر این بحران بهداشتی کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر