پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۶۵۴
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب بودجه ۲۹۹ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های وابسته خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابوذر دهدار عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری بعد از ارسال به شورا به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع داده شد که بعد از بررسی کارشناسانه و دقیق در این کمیسیون علیرغم شرایط خاص کشور که حتی مجلس شورای اسلامی نیز تعطیل شد در صحن شورا مطرح و به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: رویکرد اصلی بودجه در سال ۹۹ اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های شاخص، توسعه متوازن و توجه به محلات کم برخوردار در اجرای طرح‌های عمران شهری برای آبادانی تمام محلات شهر بوشهر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری از رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال ۹۸ برخوردار است.

وی ادامه داد: بودجه عمرانی سال ۹۹ شهرداری ۱۷۰ میلیارد تومان است که شاخص‌ترین آنها اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر، هشت میلیارد تومان به بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر، ۱۳ میلیارد تومان به تقاطع غیر همسطح میدان آزادی و مطهری، ۳۰ میلیارد تومان احداث پارکینگ طبقاتی، ۱۰ میلیارد تومان بازگشایی معابر در گذر، دو میلیارد تومان بهسازی بازار ماهی فروشان و صفا است.

دهدار گفت: از دیگر بندها اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبارات داخلی و هفت میلیارد تومان اعتبار استانی برای احداث گذر سرتل به نیروگاه، چهار میلیارد تومان گذر معاینه فنی و فنی حرفه‌ای در تنگک، یک میلیارد تومان احداث خانه خدمات اجتماعی، دو و نیم میلیارد تومان سرای محلات و فرهنگسرا، یک و نیم میلیارد تومان احداث چهار زمین چند منظوره در محلات شهر بوشهر، پنج میلیارد تومان توسعه فضای سبز و یک و نیم میلیارد تومان خرید ماشین آلات آتش نشانی از مهمترین اولیت‌های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر است.

وی گفت: در بودجه سال ۹۹ شهرداری سعی شده بودجه به طور متوازن برای تمامی نقاط مختلف شهر تدوین شود چرا که کار برای کل شهر است و ما نمایندگان تمام مردم شهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در بودجه سال ۹۹ اولویت بندی و بازه زمانی اجرای پروژه‌ها تأکید شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر