جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۶۹
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح در مبادی ورودی شهر تب سنجی و غربالگری مسافران انجام خواهد شد، افزود: در صورت وجود علائم مشکوک افراد به مدت ۱۴روز با هزینه خودشان قرنطینه خواهند شد و پس از طی دوران قرنطینه اجازه ورود به مشهد را هم نخواهند داشت و به شهرهای خود بازخواهند گشت.

به گزارش فکرشهر از فارس از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همزمان با سراسر کشور طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی شهر مشهد با همکاری هلال احمر و سایر نهادهای خدمت رسان آغاز شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح در مبادی ورودی شهر تب سنجی و غربالگری مسافران انجام خواهد شد، افزود: در صورت وجود علائم مشکوک افراد به مدت ۱۴روز با هزینه خودشان قرنطینه خواهند شد و پس از طی دوران قرنطینه اجازه ورود به مشهد را هم نخواهند داشت و به شهرهای خود بازخواهند گشت.

وی گفت: شهر مشهد در شرایط کنونی توانایی پذیرایی از زائران را ندارد و انشالله در آینده ای نزدیک با ازبین رفتن این ویروس تمامی امکانات را برای استقبال از زائران فراهم خواهیم کرد.

براتی تصریح کرد: در هیچ نقطه‌ای از شهر مشهد امکانات برای پذیرایی و اسکان مسافران وجود ندارد و تمامی هتل‌ها و خانه مسافرهای رسمی تعطیل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر