چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ تشریح اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری با «کرونا» در بخش سعدآباد
فکرشهر: بخشدار سعدآباد با تقدیر از اقدام اصناف بخش برای تعطیلی مغازه ها و بازار، از اهالی بخش سعدآباد خواست برای پیشگیری «کرونا» در تجمعات حضور نیافته و به ویژه پنج شنبه آخر سال به آرامستان نروند و با شرکت در طرح غربالگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به برنامه ریزی برای کنترل «کووید ۱۹» کمک کنند...
کد خبر: ۶۸۷۷۴
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: بخشدار سعدآباد با تقدیر از اقدام اصناف بخش برای تعطیلی مغازه ها و بازار، از اهالی بخش سعدآباد خواست برای پیشگیری «کرونا» در تجمعات حضور نیافته و به ویژه پنج شنبه آخر سال به آرامستان نروند و با شرکت در طرح غربالگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به برنامه ریزی برای کنترل «کووید ۱۹» کمک کنند.  

محمدمهدی مشایخی در گفت و گو با «فکرشهر»، ضمن تقدیر و تشکر از همه تلاش های صورت گرفته برای مقابله با بیماری «کووید ۱۹» در سطح بخش سعدآباد گفت: از ۴ اسفندماه و بلافاصله پس از تشکیل ستاد پدافند غیرعامل شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرها و روستاهای بخش سعدآباد انجام شد که در این راستا باید از تلاش های کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت،نیروی انتظامی،شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، بسیجیان، نمایندگی های اتاق اصناف، همکارانم در بخشداری و همچنین مردم شریف و تشکل های مردمی که در همه زمینه ها به ویژه طرح های ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهرها و روستاها و تولید ماسک تلاش کردند، صمیمانه قدردانی کنم.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که جای تقدیر بسیار دارد، همدلی و همراهی صاحبان مشاغل و اصناف در سطح بخش با مردم و تعطیلی مغازه ها به منظور جلوگیری از تجمع مردم بود که کمک بسیار خوبی به کنترل ویروس کرونا خواهد کرد.

مشایخی ضمن تقدیر از فعالیت های مردمی برای تولید ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز در سطح شهرها و روستاها، بهترین اقدام برای مقابله با کرونا را «ماندن در خانه» دانست و گفت: از همه مردم فهیم و شریف بخش سعدآباد درخواست دارم برای قطع زنجیره انتقال در منازل خود بمانند و مهمانی ها و دید و بازدیدهای خود را به بعد از شکست کرونا موکول کنند.

بخشدار سعدآباد از همه مردم خواست با شرکت در طرح غربالگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وارد کردن اطلاعات خود در سامانه salamat.org.ir به تماس های مراکز بهداشتی و درمانی که با شماره ۴۰۳۰ گرفته می شود، پاسخ دهند تا بتوان با سرعت بیشتری نسبت به برنامه ریزی برای کنترل بیماری اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در بخش سعدآباد عدم حضور مردم در همه تجمعات به ویژه حضور در آرامستان ها در پنجشنبه آخر سال را خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر