شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توجه به سختی و مشکلاتی که در مبادی ورودی استان برای مسافران ایجاد خواهد شد از هموطنان درخواست می‌شود این استان را مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند...
کد خبر: ۶۸۸۶۵
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توجه به سختی و مشکلاتی که در مبادی ورودی استان برای مسافران ایجاد خواهد شد از هموطنان درخواست می‌شود این استان را مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس در کنار نیروهای بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر با استقرار در مبادی ورودی استان، ورود مسافران را کنترل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست می‌شود این استان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب نکنند چون ممکن است ساعت ها در ترافیک و گیت های کنترل ورودی معطل شده و در صورت داشتن علائم بیماری تحت نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قرنطینه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: مردم خونگرم استان در خانه می مانند و با رعایت توصیه های کارشناسان بهداشتی انتظار دارند سایر هموطنان نیز این استان را مقصد سفر خود انتخاب نکنند.

رییس پلیس استان بوشهر با تاکید بر این که هرگونه عملیات کنترل ورودی و خروجی استان به وسیله نهادهای متولی همچون پلیس، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مردمی در اختیار هلال احمر انجام خواهد شد تصریح کرد: هر اقدامی غیر از این مورد تایید پلیس نیست و اجازه انجام آن داده نخواهد شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر