جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۸۶۶
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با تلاش جامعه پزشکی و پرستاران تاکنون ۸۲ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در استان بهبود یافته‌اند و همکاری مردم در بخش‌های مختلف برای شکست این ویروس امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز جمعه در ستاد کرونای استان بوشهر با قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاران افزود: ماندن در خانه سبب برطرف کردن خستگی کادر درمانی و پرستاری و در غیر این صورت بر خستگی آنان افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم  بازار این استان به استثنای واحدهای صنفی عرضه‌کننده ارزاق عمومی تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا کسبه، اصناف، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و  قشرهای مختلف در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر فعالیت‌های درخور تحسینی انجام دادند که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

گراوند پویش فعالان اقتصادی استان بوشهر در راستای مقابله با کرونا را در کشور الگو دانست و بیان کرد: بازار، اصناف و فعالان اقتصادی در راستای مقابله با ویروس کرونا پیشگام بوده‌اند و این اقدام الگوی قابل توجهی برای کشور بود.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد کرونا استان بوشهر حرکت و فعالیت همه فعالان اجتماعی، مردمی و سازمان‌های مردم نهاد به صورت خودجوش باید با مدیریت و فرماندهی یک سازمان از جمله جمعیت هلال احمر باشد تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: از همه فعالان اجتماعی، دلسوزان و سازمان‌های مردم نهاد قدردانی می‌شود که در راستا مقابله با ویروس کووید ۱۹ تاکنون واحدها و کارگاه‌های متعدد تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش یکبار مصرف راه‌اندازی شده و درصدد  ایجاد واحد بزرگ تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در استان نیز هستیم.

وی افزود: در زمان حاضر با توجه به شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا هیچ امکاناتی برای پذیرش مسافران در تعطیلات نوروز در استان بوشهر فراهم نیست  و لازم است هموطنان، این استان را برای مقصد گردشگری انتخاب نکنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا استان بوشهر همه کمپ‌ها، بوستان‌ها، اقامتگاه‌ها، مهمانسراها و هتل‌ها هیچ خدماتی به مسافران ارائه نمی‌کنند و واگذاری خانه‌های مبله در استان ممنوع و تاکنون افزون بر ۵۵ خانه مبله غیرمجاز نیز در استان پلمپ شده است.

وی یادآور شد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید، امید می‌رود در راستای تحقق این مهم گام‌های اساسی و تاثیرگذاری برداشته شود.

گراوند گفت: در سال رونق تولید تلاش قابل توجهی انجام و برنامه‌های مهمی اجرا شد امسال نیز در مسیر رونق و جهش تولید هدف‌گذاری شده که با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اشتغال و اقتصاد برطرف می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر