پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۸۶۷
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور و استان شیوع پیدا کرده است ماندن در خانه بزرگ‌ترین خدمت به جامعه پزشکی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهرداد ستوده روز جمعه در بازدید از محور ورودی شهرستان دیلم افزود: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا رعایت اصول بهداشت فردی، ماندن در خانه، پرهیز از هر گونه مسافرت غیر ضروری و تجمع از سوی مردم ضروری است.

وی بیان کرد: مردم محدوده شهرها، روستاها و مناطق عشایری ویروس کرونا را جدی بگیرند و مطمئن باشند خادمان آنها در مدیریت استان در هر لباسی که باشند دغدغه سلامت مردم را دارند پس با توجه به غنای فرهنگی و شعور بالای اجتماعی که از شما مردم استان سراغ داریم انتظار می‌رود با توجه به پویش در خانه بمانیم به خودمان کمک کنیم و این بحران را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم.

ستوده با بیان اینکه سال گذشته استان بوشهر رتبه دوم جذب میهمان را در کشور اضافه کرد: سال گذشته استان بوشهر رتبه دوم جذب میهمان را در کشور کسب کرد بر همین اساس میهمان نوازی مردم جنوب به خصوص این استان برای همه ثابت شده است اما فروردین امسال زمان مسافرت نیست و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید در خانه ماند.

وی یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ورودی‌های استان به خصوص در شهرستان دیلم که سال گذشته بیشترین حجم ورودی مسافر را داشت کاهش یافته است و این بیانگر توجه مردم به پویش در خانه بمانیم است. 

ستوده اضافه کرد: مسوولان و مردم این استان در راستای ایفای مسوولیت خود در مهار ویروس کرونا پای کار هستند و این مهم را با شکست این ویروس ادامه خواهیم داد.

وی افزود: براساس سیاستگذاری استان دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای استان با تمام توان و اعتباراتی که در اختیار دارند پای کار هستند و در راستای انجام اقدامات لازم پیشگیرانه کوتاهی نخواهند کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:در کنار تلاش جان بر کفان بخش سلامت همه افراد در بخش‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا پیشقدم شده اند.

در استان بوشهر تاکنون ۵۵ بیمار کرونایی شناسایی شده است که از این شمار چهار تن جان باخته اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر