جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تکمیلی
فکرشهر: سخنگوی سازمان مدیریت بحران از افزایش تعداد کشته‌های ناشی از سیل ۲۴ ساعت گذشته به یازده نفر خبر داد. علی بختیاری بیان داشت: از این تعداد از کشته شدگان ۲ نفر مادر و فرزند در بندر عباس، ۵ نفر در استان فارس،۳ نفر هم در قم و یک نفر در بوشهر جان خود را از دست داده اند...
کد خبر: ۶۸۹۵۸
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: سخنگوی سازمان مدیریت بحران از افزایش تعداد کشته‌های ناشی از سیل ۲۴ ساعت گذشته به یازده نفر خبر داد. علی بختیاری بیان داشت: از این تعداد از کشته شدگان ۲ نفر مادر و فرزند در بندر عباس، ۵ نفر در استان فارس،۳ نفر هم در قم و یک نفر در بوشهر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش فکرشهر، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با فارس گفت: بر اثر بارش شدید باران در ۷ استان هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان و کرمان شاهد وقوع سیل بوده‌ایم.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از افزایش تعداد کشته‌های ناشی از سیل ۲۴ ساعت گذشته به یازده نفر خبر داد.

علی بختیاری بیان داشت: از این تعداد از کشته شدگان ۲ نفر مادر و فرزند در بندر عباس، ۵ نفر در استان فارس،۳ نفر هم در قم و یک نفر در بوشهر جان خود را از دست داده اند.

جان باختن یک نفر بر اثر سیل

فرماندار کنگان گفت: در سیل اخیر شهرستان کنگان یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گزارش صدا و سیما، سید علی پاک نژاد افزود: کریم باقری ۲۴ ساله ساکن کنگان روز گذشته بر اثر سیل متطقه کنگان در یکی از روستاهای گردشگری حومه کنگان جان خود را از دست داده است. 

وی گفت: جسد این جوان در نزدیکی فاز ۱۲ پیدا و شناسایی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر