پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۶۴
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۴

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: سیلاب روز گذشته خسارت‌هایی به زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان کنگان وارد کرده که در حال بررسی است.

به گزارش فکرشهر، جهانگیر دهقانی روز دوشنبه درگفت‌وگوبا ایرنا افزود: روز گذشته در کمتر از یک ساعت  123میلی‌متربارندگی در کنگان، 100 میلی‌مترجم و 70 میلی‌متر در دیر از شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ثبت شده واین بارش‌ها منجر به بروز خسارت‌هایی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت‌ سیلاب روز گذشته در کنگان بوده است اضافه کرد: شدت بارندگی باعث بسته شدن برخی محورها از جمله در عسلویه در محدوده روستای پرک، ریز - دوراهک، شیرینو - دهدار و جم - سیراف بود که مرتب ریزش داشت.

دهقانی بیان کرد: با وجود شدت بارندگی نیروهای راهداری اقدام به بازگشایی محورها کردند و در زمان حاضر مشکلی در رفت و آمد در محورهای یاد شده وجود ندارد.

وی یادآورشد: براساس گزارش‌های دریافتی سیلاب روز گذشته باعث آسیب دیدگی و آبگرفتگی منازل مسکونی و بیمارستان کنگان، ماشین آلات، تاسیسات زیربنایی، واحدهای دامی و کشاورزی ومبلمان شهری به صورت کلی شده و کارشناسان در حال بررسی جزئیات هستند.

دهقانی بیان کرد: همچنین سیلاب روز گذشته منجر به قطع خطوط ارتباطی (فیبر نوری) شهرستان جم از دو مسیر سیراف به جم و ریز - دوراهک شده بود که ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز یک مسیر آن وصل و مشکل ارتباطی در زمینه همراه اول و تلفن ثابت تاحدودی برطرف شده و تلاش برای برطرف شدن همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین خسارت‌های جزیی نیز به تاسیسات برق، آب و گازرسانی وارد شده بود که با تلاش نیروهای هر یک از این دستگاه‌ها مرتبط برطرف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر