پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۶۶
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۶

فکرشهر: مدیرکل راهداری استان بوشهر گفت: بیش از ۵۰ ریزش در مسیر جم به سیراف رخ داده است و احتمال ریزش مجدد نیز پیش بینی می شود.

به گزارش فکرشهر، سید حمیدرضا علم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در مسیر جم-سیراف ریزش های پی در پی داریم که سریعا جمع آوری شده و در حال حاضر جاده باز است.

وی افزود: برای روز جاری مجددا احتمال ریزش کوه پیش بینی می شود، در واقع مرتب ریزش داریم اما عوامل راهداری در منطقه حضور دارند و سریعا اقدام به جمع آوری و بازگشایی مسیر می نمایند.

این مسئول اظهار کرد: بر اثر سیل و طغیان رودخانه روز گذشته مسیر روستای درویشی-کردلان بوده که به دلیل طغیان رودخانه مُند مسدود شده بود و الان باز شده است، همچنین مسیر چهارخطه کنگان-عسلویه محدوده روستای پرک که گل و لای بر روی اتوبان آمده، محور سیراف-جم نیز در چند نقطه ریزش های پی در پی داشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین محور شیرینو-گله دار در حوزه کنگان و دوراهک به ریز محورهای کوهستانی بوده که ریزش داشته ایم و بازگشایی شده است.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام هواشناسی امروز سامانه بارشی از استان بوشهر خارج خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات ریزش برداری در ٣ نقطه محور کوهستانی ریز-دوراهک به طول ٨٠٠ متر، پاکسازی سطح جاده در محور ساحلی دیر -بردخون و محور روستایی جمرک (از توابع شهرستان دیّر) توسط نیروهای راهداری انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر