پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۷۷
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: باتوجه به بارش سیل آسیای روز گذشته و گرفتار شدن شماری از مردم شهرستان کنگان تعداد 80 نفر از این افراد توسط این جمعیت نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا حاجیانی روز دوشنبه در این ارتباط افزود:  تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کنگان ۱۵ نفر از ساکنان روستای برکه چوپان این شهرستان  را نجات دادند.

وی یادآورشد: در پی بارندگی روز گذشته و خراب شدن مسیل‌ها، جاده‌های  جنوب استان، بسته شدن راه‌های مسیر عسلویه - کنگان و ریزش بخشی از کوه در مناطق روستایی یکی از روستاهای شهر کنگان بنام برکه چوپان ۱۵ نفر در اثر تخریب جاده در محل مسیر رودخانه گرفتار شده بودند.

وی بیان کرد: باتوجه به نا هموار بودن مسیر، طغیان رودخانه و عدم دسترسی نجات آنها امکان پذیر نبود برهمین اساس بنا به تقاضای مسئولان مقامات محلی و مدیریت بحران استان در ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه درخواست نجات آنها توسط بالگرد صورت پذیرفت که با هماهنگی لازم با سازمان امداد و نجات این امر محقق شد.

حاجیانی افزود: همچنین امدادگران هلال احمر توانستند ۶۵ نفر از افراد محاصره شده در سیل کوههای کنگان را نیز طی سه سورتی پرواز به وسیله بالگرد این جمعیت نجات دادند.

وی بیان کرد: این افراد که در دو گروه جداگانه ۴۰ و ۲۵ نفره بودند به دلیل سیل در کوه محاصره شده بودند که با همت تیم‌های عملیاتی این جمعیت صبح امروز نجات یافتند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر